|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
La Science des Reves
12 March 2007
In lumea de celofan trebuie sa inchizi ochii si sa respiri pe fiecare frecventa…

Tu mi-ai canta serenade la toba imbracat in ursulet? Fireste ca nu! Dar oare ai face-o daca ai sti ca asa vei descoperi cat de mult insemn sau nu insemn pentru tine? Ai inota prin mari imaginare, ai strabate orasele de hartie, ai trece prin pericole oribile numai ca sa ajungi la mine? Dar daca ai visa noaptea ca trebuie sa te dezici de influenta-mi nenorocita? Tu, in schimb, imi dai o casca veche de biciclist obosit legata cu tot felul de fire si vrei sa ajungi sa te conectezi cu ea la realitatea mea. Si iti iese! Invat si eu sa dau timpul inapoi cu ajutorul unei masinarii stupide care arata ca un brick game. Mi-ai descusut inima, ti-am atins sufletul. Inorogul copilariei mele zburda acum pe propriile lui patru copite. Mi se fierb ingredientele de vis. Oare visul meu ajunge la visul tau? Mi-e teama ca mai mult te detest decat te iubesc... Imi fac drum peste ocean la bordul unei corabii pe care cresc copaci, exclud ce nu te include...vreau la tine la etaj! De ce nu imi dai voie? Unde a pierit posibilitatea unui eveniment catastrofal si frumos? Iminenta afectiunii? Stii sa tremuri? Nu de frig... Ma iubesti sau ma visezi?

Michel Gondry isi continua superb reveria inceputa in Eternal Sunshine of the Spotless Mind cu pelicula La Science des Reves (en. The Science of Sleep). Filmul confirma si infirma tot ce am spus mai sus. Iar pana la urma, merita vazut pentru Gael Garcia Bernal si Charlotte Gainsbourg. Se prea potriveste cu starile noastre destrabalate, cu fericirea noastra nefericita si cu multumirea falsa pe care o invocam ori de cate ori ne lungim intr-o conversatie.

  • find out more about La Science des Reves on IMdb here [+]

[via Bogdana]

Labels:

amintit de: Matei @ 7:37 PM  
10 Comments:
  • At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    interesant blogul! am gasit foarte utile multe informatii pe care le publici. keep up! looks great!

     
  • At 2:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    La Science des Reves e o pelicula MUST SEE! imi pare bine ca am dat de o recomandare aici. adaug blog-ul la favorites.ciao!

     
  • At 2:24 AM, Blogger Matei said…

    mersi frumos pentru feedback si laude. Means a lot. sunt tare curios sa-l vad pe gael in filmul asta. e unul dintre actorii mei spanioli preferati.

     
  • At 10:52 AM, Blogger eclecticCow said…

    Stephane: [Shows 3-D glasses ] You can see real life in 3-D
    Stéphanie: Isn't life already in 3-D?
    Stephane: Yeah but, come on.

     
  • At 1:33 AM, Blogger Matei said…

    excelenta replica! bis, bis!

     
  • At 11:40 AM, Blogger Madame du Barry said…

    foarte touchy feely post-ul...chiar m-a impresionat intr-un mod foarte placut...oricum tot blog-ul e foarte interesant si documentat...doing a great job M! keep it going!

     
  • At 1:54 PM, Blogger Matei said…

    @ baracuda >> ms ms ms!! keep reading me :p

     
  • At 6:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    daaaa bun filmul FOARTE!!!

    recomand documentarul despre gondry facut chiar de el... omul e cu totul altfel decat te-ai astepta - foarte tare ;)

     
  • At 1:12 AM, Blogger Matei said…

    @ Orly > unde pot sa gasesc si eu documentarul? il ai tu? m-ar interesa sa-l vad...

     
  • At 8:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    da il am... ce stii sa faci? haha:P o sa ti-l aduc doar sa nu uit..

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *