|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
UPDATE: BESTIVAL 2007
10 March 2007

Scriam intr-un post anterior (read here) despre BESTIVAL 2007. Poate cel mai complex, de anvergura si important festival de muzica pe care l-a vazut Romania. Un mare pas inainte pentru scena de muzica & festivaluri de la noi, ce pune Romania pe harta festivalurilor de gen din Europa.
Intre timp si alti artisti internationali au confirmat participarea la BESTIVAL 2007. Este vorba de 2 reprezentanti ai muzicii electronice - DJ-ul britanic Phil Hartnoll (de la Orbital) si producatorul ungur Yonderboi.

Labels: ,

amintit de: Matei @ 8:06 PM  
6 Comments:
  • At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Incepe sa devina din ce in ce mai interesant acest B'Estival..sper k pana in iunie lista cu artisti sa se mareasca, mai ales pe partea de muzica electronica...:)

     
  • At 1:52 PM, Blogger Matei said…

    si eu sper la fel. Sunt sigur ca vom avea parte de un festival de proportii.

     
  • At 6:59 PM, Blogger Junkymouse said…

    eu am o singura problema cu organizatorii: nu au pe site nicio adresa si niciun numar de telefon. cand am comandat biletele aveau o problema cu site-ul si nu stiu in ce stadiu se afla comanda mea, iar de o saptamana de cand le scriu pe mail nu imi raspund. so, nu am cum sa ii contactez altfel, sunt la cheremul lor

     
  • At 7:25 PM, Blogger Matei said…

    @ junkymouse > adevarat. am mai auzit asta de la lume. Sa nu uitam ca inca suntem in Romania, iar asta este abia primul festival major. Poate in timp...

     
  • At 10:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    @ junkymouse & matei: hai sa va dau un mic pont: nu trebuie sa suni sau da-i un mail la myticket sa vezi stadiul comenzii. te loghezi si sus va apare un meniu in locul casutei de login cu un buton "comenzile mele" si acolo ai toate detaliile.

     
  • At 10:44 AM, Blogger Matei said…

    @Anonymous > mersi de pont!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *