|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
`Domnisoara Christina`, de Mircea Eliade [audiobook]
12 March 2007
Nu am agreat niciodata cu adevarat audiobook-urile pentru ca mi se pare fundamental in procesul intelegerii unei carti exact parcurgerea textuala a naratiunii, acceptarea voluntara a manipularii pe care o propune fictiunea si, mai ales, alegerea de a citi in defavoarea altor activitati.
Totusi, inteleg ca intr-o lume aglomerata, cu cerinte multiple si din ce in ce mai exigente, audiobook-ul propune o scurtatura intre omul modern si carte. De altfel am ramas placut surprinsa si imi permit sa va recomand audiobook-ul "Domnisoara Christina", de Mircea Eliade, in lectura excelenta a lui Ion Caramitru.
Un roman al straniului si fantasticului de ordin popular (motivul folcloric al strigoiului), "Domnisoara Christina" expune o iubire imposibila venita din alta lume, pe modelul inversat al "Luceafarului".
  • CD-ul a aparut in colectia Humanitas Multimedia si costa 21.15 lei

[via Poupee Rousse]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 2:34 AM  
2 Comments:
  • At 6:03 PM, Blogger boyarul said…

    You've been blogrolled!
    (as you demanded) ;)

     
  • At 1:25 AM, Blogger Matei said…

    @ boyarul > mersi mult man! i'll do the same :p ciao!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *