|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Coca Cola ZERO
10 March 2007

`Coke-Ness` este un termen care defineste chintesenta efectului, gustului si savorii Coca Cola. Iar dar daca tot sunt la mare moda SUGAR FREE-ul si variantele de bautura LIGHT, fara calorii, iata ca dupa PEPSI LIGHT (Too good to be light) COCA COLA iese pe piata cu varianta ZERO.
Reclamele si ADs-urie care insotesc campania de lansare a produsului se bazeaza (ca si cele ale concurentei) pe ideea de GUST. Adica ei afirma ca nu exista nicio diferenta intre Coca Cola regular si varianta Zero. Pe microsite-ul Coca Cola Zero am gasit si 3 spot-uri foarte dragute. Check'em out! Si nu uita - Enjoy the Coke-ness also with Coca Cola Zero.

  • watch COCA COLA ZERO clips here [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 9:11 PM  
5 Comments:
  • At 7:07 PM, Blogger Junkymouse said…

    sa inteleg ca intra pe piata din Romania? ca am baut in Barcelona si era mult mai buna decat Light-ul =)

     
  • At 1:54 AM, Blogger Matei said…

    nu stiu vreo veste despre piata din Romania. Tot ce stiu e ca s-a lansat de ceva vreme si cica a revolutionat gustul (si termenul) de "light".

     
  • At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    e un chiosc smecher in floreasca care aduce tot felu d bauturi din afara. aveau intr'un timp si zero. la vreo 50 d mii. :) nu mi-a placut deloc.

     
  • At 6:35 PM, Blogger Matei said…

    @ ilea > cred ca stiu despre ce chiosc vorbesti. Dr. Pepper, Root Beer, Ginger Ale, Coke Cherry (de care mi-ai adus mai demult)..hihi

     
  • At 6:52 PM, Blogger Junkymouse said…

    cherry coke?! me really really want that! de cand nu am mai baut... unde mai exact in floreasca?

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *