|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Playaway Audio Books
21 December 2006

Daca cititul ti se pare old-fashioned, daca pe Web nu gasesti PDF-uri sau .doc-uri cu romanele tale preferate, daca nici ecranizarea dupa carte nu s-a facut inca...e cazul sa-ti cumperi un PlayAway! Fara CD. Fara caseta audio. Fara downloads. Un singur click!
Playaway este cea mai recenta inventie in materie de audiobooks. Este practic o carte audio "self playing". Adica cumperi "cartea" pe care vrei sa o citesti, bagi castile si apesi play. O singura baterie sustine pana la 12 ore de ascultat. Poti regla volumul, viteza de ascultare, poti derula inainte si inapoi. O voce de narator iti va sopti in urechi romanul in timp ce tu mergi cu metroul. Pentru societatea contemporana, marcata de lipsa timpului, Playaway este modalitatea prin care inca te mai poate pasiona literatura. Chiar si contemporana. Poate asa vor afla mai multi ca Pascal Bruckner, David Lodge sau Boris Vian nu sunt luptatori in K1 si nici nu joaca la FC Barcelona...
Pretul unui Playaway (adica al unei carti) este cuprins intre 30 si 55$.
  • for more details visit Playaway site [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 3:00 AM  
2 Comments:
  • At 11:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mmmm.Asta da inventie.Dar nu stiu parca tot mirosul ala de tipar, de foaie de carte imi place mai mult.In ultimul timp nu prea am mai citit.Dar imi amintesc de prin facultate ca citeam exact ce nu trebuia si nu imi folosea la facultate.Dar citeam.
    Oricum super interesanta noua inventie.

     
  • At 5:13 AM, Blogger Zephyr Alexxx said…

    vad ca acum apar cu anonymus in mesajele pe care le trimit.curios.asa mi s-a intamplat si mie intr-o zi.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *