|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Education: A Vision of Students Today
28 October 2007

Un mini documentar foarte interesant, privit dintr-o perspectiva antropologica, care vorbeste despre modelul studentului din ziua de astazi. Cum invata, ce vrea sa afle, ce face in timpul liber, care sunt telurile lui, frustrarile, ce vise si idealuri are, care sunt lucrurile pe care le pretuieste sau nu, etc. In fact este un puzzle de cadre in care studentii dintr-un amfiteatru ridica foi de hartie, pe care au scrise anumite mesaje, de fapt rezultate ale survey-ului.

Created by: Michael Wesch, cu ajutorul a 200 de studenti de la Kansas State University, SUA.

RECOMAND ACEST FILM TUTUROR CELOR PESTE 250 DE STUDENTI PE CARE II AM CURSANTI LA FJSC, UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI. And guyz...poate ne strangem mai multi din scoala sa facem si noi asta. As vrea feedback-ul asta de la voi. Poate reusim sa scoatem ceva. Astept mailuri si propuneri.

  • Mai multe informatii despre video-studiu aici [+]
  • Watch higher quality video (.wmv) aici [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 12:12 AM  
6 Comments:
  • At 12:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    misto clip-ul! bravo profu'...as vrea sa particip si eu la un astfel de focus grup.ar fi interesant!

     
  • At 12:23 AM, Blogger Rrarresh said…

    cool idea:)

     
  • At 10:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    si totusi niciun 'f*** the system!'... hmmm...

     
  • At 12:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    ok, am putea sa facem asta. o sa te abordez la laborator. DAR, ar cam trebui sa schimbam unele chestii ca sa nu iasa doar o copie autohtona draguta. dunno, eu chiar m-as implica

     
  • At 1:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    suna bine! hai sa facem si noi unul...

     
  • At 9:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    wow! super interesant!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *