|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Concert: THE PRODIGY @ Sibiu, REVELION '07-'08
26 October 2007
THE PRODIGY
Sibiu > Revelion [31 decembrie 2007]

Trupa britanica The Prodigy va sustine un performance live! la Sibiu cu ocazia Revelionului 2007-2008. The Prodigy nu sunt la prima vizita in tara noastra, ultima aparitie in fata publicului roman fiind in cadrul festivalului Coke Live Music Festival @ Lacul Morii, in luna iunie.

The Prodigy au luat nastere in anul 1990 in Essex, UK, fiind fondata de catre Liam Howlett. The Prodigy sunt considerati parintii genul electronic/drum and bass, care s-a nascut odata cu ei. Alti membri ai trupei sunt: Keith Flint (solist/dansator) si Maxim Reality (Live MC). Leeroy Thornhill (dansator) a fost si el un membru al trupei intre anii 1990-2000.
  • Mai multe detalii in curand
  • Via: Metalhead.ro aici [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 12:27 PM  
8 Comments:
  • At 1:08 PM, Blogger Baldovin said…

    Nasol ca au ajuns sa cante la revelioane. Pacat. Desi s-ar putea sa fac revelionul pe acolo sa-i mai vad odata.
    Insa la ce succes au avut...

     
  • At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Vreau să merg, eu i-am ratat ultima oară :(

     
  • At 6:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eu am inteles ca e a 3a oara cand vin in tara si de data asta nu ii ratez.

    au 15 ani de muzica in spate si de cand cu Best-Of-ul, nu au mai scos nimic dar au o gramada de concerte.

     
  • At 9:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    pacat ca petrec revelionul la doar 50 de km..si nu am cum sa ajung..dar oricum in iunie a fost un concert pe cinste care nu va fi la fel la sibiu sunt sigura:)
    PRODIGY RULZZZZ!!

     
  • At 10:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    aaaaaaaa
    vreu si eu la concert but im living in Moldova and dont have viza ((
    rock the world!!!

     
  • At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    salut .sunt din cluj. si am auzit ca sa amanat concertul prodigy. ESTE ADEVARAT SAU NU??

     
  • At 1:38 AM, Blogger Matei said…

    salutare...mai nu stiu ce sa zic...eu unul nu am aflat nimic inca de vreo anulare, insa am mai auzit zvonul asta si de la altcineva. insa nu stiu de ce ma intrebi pe mine - eu nu sunt vreo autoritate sau sursa de prima mana, stirea am preluat-o si eu din media...vedem...

     
  • At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    salut! pe site-ul oficial nu mai apare prodigy. am auzit si eu zvonurile, si se pare ca in programul oficial nu mai apare. stie cineva ceva for sure?

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *