|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Blog: TUDOR CHIRILA blog personal
20 July 2007

Tudor Chirila - Bed For Love blog

Tudor Chirila, fostul membru al trupei Vama Veche, actor de teatru si protagonist si in pelicula `Legaturi Bolnavicioase`, a intrat recent in blogosfera cu blog-ul sau personal - BED FOR LOVE. Tudor Chirila si-a deschis blog-ul in luna ianuarie 2007 si deja este foarte bine cotat pe trafic.ro sau zelist.ro, datorita numarului ridicat de vizitatori si accesari. Tudor isi catalogheaza blog-ul ca fiind unul axat pe foto, insa publica si versuri, idei, eseuri sau cantari. Pentru ca este un romantic :p
  • Viziteaza blog-ul lui Tudor Chrilia aici [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 9:41 PM  
6 Comments:
  • At 9:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    stimate domnule Chirila,
    elevii colegiului Nicolae Titulescu din Pucioasa scot lunar ziarul Amprenta Noastra
    inca din primul numar ati fost preferatul nostru in publicatie iar scrisoarea d-voastra a fost transmisa catre cititorii nostri ca un manifest
    in numarul lunii mai publicam in continuare articolele d-voastra, acordul l-am considerat dat chiar din indemnul adresat in scrisoare
    dorim sa ne introduceti colegiul in cele vizitate de d-voastra
    va rugam sa ne onorati invitatia

    cu stima

     
  • At 2:27 AM, Blogger sergiu said…

    http://lanaiba.livejournal.com/
    Delir
    Stau inchis
    Singur,convins
    Cu suflet incins
    Te astept.
    Apari razlet
    Zimbesti semet
    Apoi dispari
    Iar revii.
    Caci strig
    Disperat- inapoi!!!
    Suntem doi
    Din nou.
    Mister ucigas
    Chipul trufas
    Ti –l arati
    Sclipind .
    Mina întind
    Ating, tremurind
    Trupul tau blind
    Simt.
    Calda ,curată
    Pe palme purtata
    De mine in veci
    Vei fi.
    Te privesc
    Si incet iti soptesc
    Sa nu fugi
    Ca ieri.
    Te-am cuprins
    Tinind strins
    Talia ta
    Si-n inima mea
    Am ris.
    Pari linistita
    Naluca dorita
    In dulce ispita
    Ma duci.
    Miraj iscusit
    De nimeni rivnit
    Destin harazit
    Celui bolnav.
    Aevea visez
    In vise traiesc
    De boala sfirsesc
    Te iubesc!

     
  • At 12:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Salut,mama ta a uitat plafoniera aprinsa.Vecina

     
  • At 9:05 PM, Anonymous alexandrau said…

    Si teatrul se stinge incet, incet.
    Sunt coordonatorul trupei de teatru "S.O.S" din Targoviste, formata exclusiv din liceeni.
    De curand am terminat repetitiile la "Sinucigasul" de Nikolai Erdman, iar premiera a avut loc la teatrul Tony Bulandra din Targoviste.
    Am participat pana acum la cateva concursuri judetene si nationale la care am castigat ceva premii, chiar importante.
    Ce sa spun. De fiecare data copiii au trebuit sa scoata bani din buzunar pentru recuzita, drum, mancare, etc iar premiile nu au acoperit cheltuielile.
    As merge cu ei la festivalul care se va desfasura in curand la Braila unde ne-am si inscris, dar nu putem acoperi transportul, asa ca vom renunta, cred.
    In curand vor renunta si ei la teatru si asta din cauza ca nimeni nu ne sprijina. Nimeni.
    Peste tot gasim numai usi inchise si refuzuri politicoase, Iar acolo unde suntem primiti, dupa ce jucam n-i se iau toti banii castigati, pretinzand chiria salii. Si copiii raman din nou cu buza umflata. Numai bucuria de a fi fost pe scena le ramane in final. Mi-e teama ca in curand se va stinge si aceasta.
    Asa ca daca ne puteti ajuta cu ceva sfaturi, sali de spectacol in care sa jucam etc, astept raspunsurile voastre la e-mail alexandrumarasesti@yahoo.com.
    Cu respect, Alexandru Marasesti.

     
  • At 11:31 AM, Blogger Okteach said…

    Nu am chef azi

     
  • At 12:25 AM, Anonymous Lina Posada said…

    Destul de fain blogu ... Sincer nu sunt mare fan Vama, dar blogu e destul de bine pus la punct!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *