|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Art: Teatro Ka, teatru cu aripi @ ApaAerFoc, Tineretului
20 July 2007
Teatro Ka
sambata 21 si duminica 22 iulie, ora 7:00 PM @ Parcul Tineretului
in cadrul Festivalul de teatru in aer liber - ApaAerFoc, organizat de Institutul Cultural Roman.
Prestigioasa trupa de teatru din Portugalia va prezenta spectacolul pe picioroange Aripa Destinului (Asas do Destino). Povestea unui batran uitat de timp, aflat intre moarte si plutirea discreta a unui inger, este transpusa intr-un spectacol opulent, de o fantezie baroca si o tehnica perfecta.
Teatro Ka s-a infiintat in 1986 la Paris , iar din 1999 s-a stabilit in Portugalia. Trupa este renumita pentru spectacolele sale pe picioroange, cu imagini poetice de mare impact.
Intrarea este libera

Labels: ,

amintit de: Matei @ 2:07 PM  
2 Comments:
  • At 10:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    plsssss vreau si eu melodiile am cautat peste tot si nu reusesc sa le gasesc daca ma poate ajuta cineva sa-mi trimita un mail cu melodiile la xroxana2004@yahoo.com ,multumiri anticipate

     
  • At 9:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    Subscriu si eu, am cautat melodiile si nu le-am gasit. Stiti macar cine le-a compus?

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *