|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Lifestyle: HARD ROCK CAFE @ BUCURESTI
10 May 2007
Inca un semn ca Bucurestiul infloreste si se dezvolta, intrand in circuitul capitalelor europene, se inregistreaza tot in zona lifestyle/urban.
In curand, in parcul Herastrau, chiar langa lac, se va deschide prima cafenea HARD ROCK CAFE din Romania! UUuuuu! Thatz nice!
Locatia se va intinde pe o suprafata de peste 2000 mp2, fiind una dintre cele mai mari HoReCa (HRC - Hotels, Restaurants, Cafes) din Europa. Hard Rock Cafe Bucuresti va putea acomoda pana la 220 de clienti in interior si inca alti 120 pe terasa exterioara (cu panorama spre lac).
Meniul va include clasicele produse americane.
  • Mai multe detalii despre data oficiala a inaugurarii aici [+]
  • For more details visit Hard Rock Cafe website here [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 1:20 AM  
10 Comments:
  • At 1:42 AM, Blogger Picture Me Purple said…

    sper ca "in curand" sa fie "FOARTE CURAND" :D

     
  • At 1:53 AM, Blogger Matei said…

    si eu!! va fi cel mai tare loc din bucuresti.iti dai seama - 700 de locuri pentru oameni! le va inchide gura la aia de la celelalte terase de fitze! ha!

     
  • At 2:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    hahaha! adica prilej sa se ingroase randurile oamenilor 'super tari' din bucuresti. da' oare ce fac cu locurile de parcare? k fiecare om 'super tare' o sa vina cu cel putin o masina super tare. asta pt k sigur in curand o sa fie 'super tare' sa vii cu doua...

     
  • At 11:52 AM, Blogger Matei said…

    @ilea > haha...super tare, frate! pai banuiesc ca o sa existe si o parcare pe masura...doar nu o sa se inghesuie sute de masini tot in zona aia, care deja e full house.

     
  • At 3:31 AM, Blogger Just Blank said…

    Sunt curios cu ce chitare celebre vor decora pereţii localului.

     
  • At 2:42 AM, Blogger stefana said…

    eu as vrea sa stiu daca va avea si sala de concerte...

     
  • At 10:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    dupa cate am citit si eu prin presa si asa cica 220 in interior si inca 120 pe terasa

     
  • At 3:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yey, de-acum e sigur: pe 20 ianuarie 2008! :D

     
  • At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    hey! a fost careva pana acum? vroiam niste impresii pana cand ajung si eu pe acolo :)

     
  • At 9:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    o intreag istorie a muzicii bune pe peretii acestei locatii...o investitie colosala ....intri ca intr-un templu....suntem norocosi sa avem si noi asa ceva....!!!!!!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *