|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Party: BOB SINCLAR @ Arenele Romane
09 May 2007

Bob Sinclar
Arenele Romane
23 iunie 2007
`World Love Generation Tour`
  • Bilete Bob Sinclair gasesti pe: Bilet.ro here [+]

Labels:

amintit de: Matei @ 7:07 PM  
2 Comments:
  • At 11:23 PM, Blogger Picture Me Purple said…

    hey! eu am fost "trasa de urechi" cand am scris pe blog despre concertul asta si l-am rebotezat pe Bob (i-am scris numele Sinclair in loc de Sinclar, cum e corect)... asa ca acum am obligatia sa trag si eu de urechi la randul meu, pt ca titlul blogului tau e "bob sinclair @ arenele Romane"
    asa-i ca suna a sinclair?!

     
  • At 12:57 AM, Blogger Matei said…

    Hahaha..aoleu nu-mi vine sa cred..chiar asa scrie//nici nu mi-a picat fisa desi stiu flyerul de mult. my bad! ma corectez si o sa corectez si eu mai departe..:pp

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *