|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Salonul de Carte si Presa 2007
08 March 2007
Salonul de Carte si Presa s-a deschis astazi, 7 martie, la Muzeul National de Istorie a Romaniei. Pana pe 11 martie, in cadrul celei de-a 12-a editii vor expune circa 120 de firme. Vizitatorii vor gasi o oferta foarte diversa: literatura, carte tehnica, didactica, economica, enciclopedica, memorialistica, carti pentru copii, etc. La eveniment mai participa si mesteri populari, care vor prezenta obiecte si mestesuguri...

Salonul de Carte si Presa este primul eveniment din 2007, in Bucuresti, cu acces liber.

  • Programul de vizitare este urmatorul:
  • miercuri > 2.00 PM - 6.30 PM
  • joi, vineri & sambata > 10.00 AM - 6.30 PM
  • duminica > 10.00 AM - 4.00 PM

Dupa parerea mea standul cel mai profesionist este cel al Editurii Humanitas, la care poti gasi atat aparitii editoriale mai vechi, dar si ultimele publicatii aparute. In plus exista la toate cartile o reducere de 10% si o oferta variata de publicatii cu pretul de 5 lei.

De asemenea, la standul ziarului Cotidianul puteti gasi toate cartile din colectia "Intra in carti". Personal am fost cam dezamagita de prezentarea celor de la Polirom, pe care am gasit-o foarte putin ofertanta.

[via Poupee Rousse]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 1:55 AM  
9 Comments:
  • At 12:29 PM, Blogger Junkymouse said…

    matei, daca ai citat de pe alt blog, pune ghilimele, ceva... pentru ca ai scris "Personal am fost cam dezamagita de prezentarea...". =) oricum, nice blog!

     
  • At 1:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    nice blog indeed, dar obositoare culori si combinatii de culori :D

     
  • At 1:41 PM, Blogger Matei said…

    @ junkymouse > haha, nu am citat de pe alt blog. Nu obisnuiesc sa fac asta. Anumite materiale pe care le public le scrie o prietena a mea, Poupee Rousse, care apare semnata (si cu link catre blog-ul ei) la fiecare sfarsit de material. citeste pana la capat! :P o zi buna si multumesc pentru feedback.

     
  • At 1:45 PM, Blogger Matei said…

    @ de_ce > multumesc. Stiu despre pseudo-problma in ceea ce priveste culorile. Mai multe lume m-a alertat despre asta. Nu stiu ce raspuns sa dau. I kinda like it, desi poate e prea pestrit. Insa dau highlight-uri pentru anumite cuvinte care mi se par importante. Poate o sa incerc sa reduc numarul de culori...o zi buna!

     
  • At 1:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    "o prietena a mea?"..sau "o prietena de-ale mele"?

     
  • At 3:10 PM, Blogger Matei said…

    @ Anonymous > nu inteleg unde bati..? Formele corecte sunt" "prietena a mea" sau "de-ale mele". INCORECT era "prietena de-a mea". Ciao!

     
  • At 5:26 PM, Blogger Junkymouse said…

    mie imi plac culorile. uneori devin obositoare (doar pt ochi), insa te inveselesc instantaneu!!!

     
  • At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Da..dar suna ciudat! "le scrie o prietena a mea"..Plus ca sunt 2 vocale una dupa alta. ma rog...daca tie iti suna bine..

     
  • At 3:01 AM, Blogger Matei said…

    nu fac eu regulile gramaticii. asa stiu asa vorbesc.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *