|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
IKEA Romania 2007 [catalog] online
07 March 2007

IKEA `The Lamp` TV spot - by Spike Jonze (regizor;Being John Malkovich)

Din 21 Martie, in Zona Comerciala Baneasa se va deschide pe o suprafata de 26.000 m2 primul magazin de mobila si accesorii de casa IKEA. Mii de produse, ieftine si foarte OK din punct de vedere calitativ, vor trage in jos vanzarile altor hotomani de pe piata, care detineau pana acum monopolul, precum MOBEXPERT sau ELVILA.
M-am uitat si eu peste catalogul IKEA si deja m-am hotarat la cateva item-uri pe care vreau sa mi le cumpar.

  • vezi CATALOG IKEA 2007 aici [+]
  • for more details visit IKEA Romania website here [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 4:20 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *