|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Post Secret
31 January 2007






Povesteam intr-un post anterior [click here to find out more [+] despre sitre-ul de succes Post Secret. Blog-ul care a dat lovitura in spatiul virtual prin caracterul sau cu totul inedit - publicarea de post-cards-uri pe care oamenii care au secrete de impartasit le trimit. Toate sunt publicate pentru a fi citite de mii de vizitatori.
  • to find out more check out Post Secret blog here [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 10:49 PM  
4 Comments:
  • At 8:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    dak "povesteai", d c mai povestesti?

     
  • At 2:51 PM, Blogger Matei said…

    @ ilea > pentru ca m-am gandit ca multi poate nu au apucat sa citeasca post-ul anterior si pentru ca am vrut sa fac un follow-up la post-ul anterior cu noi post-cards care mi s-au parut interesante. That's why :p

     
  • At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Post Secret e doar unul din o serie de proiecte confesionale care au mare success la momentul de fata. Ma bucur ca sunt descoperite si prin Romania. Eu am scris recent despre ele intr-un ziar american.

     
  • At 2:02 AM, Blogger Matei said…

    @ cristi > am intrat sa-l citesc si eu...interesant materialul. keep up!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *