|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Volver @ Goya Awards, Madrid
30 January 2007


Volver (2006) // R: Pedro Almodovar


Pelicula iberica Volver, regizata de Pedro Almodovar, a castigat trofeul pentru cel mai bun film, la premiile Goya (echivalentul Oscarurilor, in varianta spaniola).
La ceremonia de decernare a premiilor, desfasurata duminica (28 ian.) la Madrid, filmul lui Almodovar s-a ales a mai primit si premiul pentru cel mai bun regizor, cea mai buna actrita in rol principal - Penelope Cruz, cea mai buna actrita in rol secundar - Carmen Maura, si cea mai buna coloana sonora.
Guillermo del Toro, cu filmul sau "Labirintul lui Pan", a fost un alt castigator important al Oscarurilor spaniole. Acesta a plecat acasa cu nu mai putin de sapte distinctii: premiul pentru cel mai bun scenariu original (Guillermo Del Toro), cea mai buna imagine, cel mai bun machiaj, cea mai buna actrita debutanta, Ivana Baquero, cele mai bune efecte vizuale, montaj si sunet. Drama britanica "The Queen", in regia lui Stephen Frears, a castigat premiul pentru cel mai bun film european.
  • To see the full nominees & winners list of Goya Film Festival click here [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 7:10 PM  
4 Comments:
  • At 9:05 PM, Blogger Ingrid said…

    tie cum ti s-a parut?

     
  • At 1:14 AM, Blogger Matei said…

    mi-a placut...mi s-a parut bolnav, cu sclipiri de geniu si nebunie, visceral si profund...un film in top 15 pentru mine...[apropo...din ce am vazut ma tot gandeam retroactiv care o fi cel mai bun film al lui almodovar?]

     
  • At 11:10 AM, Blogger Papusa ruseasca said…

    eu nu le-am vazut pe toate...nu am vazut "Matador" si "La flor de mi secreto", dar Alex Leo Serban, care mi se pare unul dintre cei mai profesionisti critici de film din Romania, spune ca Volver este cu cretitudine cel mai bun film a lui Almodovar...asta e o chestiune de alegere personala...mie cel mai mult mi-a placut "Hable con ella"

     
  • At 12:33 PM, Blogger Papusa ruseasca said…

    certitudine...si nu cretitudine... :P

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *