|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
mai avem nevoie si de...ARTA!
08 December 2006

Poate ca in timpul periplurilor prin minunata noastra capitala ai dat peste unul dintre urmatoarele stencil-uri. Si poate ca te-ai intrebat cine le face...Ei bine il cheama Gabriel Baldovin. "M-am nascut si m-am format la periferia unui sistem social clasic, cel totalitarist-comunist. Am cunoscut marginalizarea. A trebuit sa invat sa ma ridic, sa-mi afirm individuatia pe care sistemul era menit sa mi-o distruga", spune Gabriel pe site-ul sau.

"Ceva se intampla in mintea omeneasca; modul ei de functionare si evoultia ei ca urmare a evolutiei sociale o face sa aiba nevoie de arta."
  • for more details check out G. Baldovin's site [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 7:21 PM  
1 Comments:
  • At 4:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    esti gay vavarule

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *