|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
C-ICE
07 December 2006


Swiss Cannabis Ice Tea se gaseste acum si in Romania.
(ceai rece cu gust si aroma usoara de muguri de cannabis)

Labels: ,

amintit de: Matei @ 3:55 AM  
10 Comments:
  • At 4:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    da, se gaseste acum... dar acum inseamna minim 7-8 luni???? Se gasea de mult.

     
  • At 4:11 AM, Blogger Matei said…

    nu stiu cu exactitate data cand ar fi aparut pe piata, cert este ca eu le-am descoperit abia acum vreo o luna...oricum...nu data conteaza :pp

     
  • At 7:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    hmmm...o basina pansata! :p

     
  • At 12:13 PM, Blogger Matei said…

    mda, la gust nu e tocmai "wow!", dar e un ceai bunicel... :p

     
  • At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    eu am vazut in vara...dar e un caca-maca! bine, produsul are o pozitionare tare pe piata (piata romaneasca, i mean), ne prefacem si noi ca suntem "hai" de la ceai...uuu ce cuuul :p

     
  • At 6:50 PM, Blogger Matei said…

    ideea nu cred ca e sa fi haai de la ceai ci mai mult asa, un fel de fason ice-tea...cutia are un design foarte tare si o culoare care atrage atentia :pp ma uitam pe eticheta are 0,0005 % extract din muguri de canabis si nu-stiu-ce concentratie de sirop de canabis...iti dai seama ca e doar ideea in sine si imaginea care se vand...

     
  • At 12:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    mai comentati si pe la chestii ce tin de cultura nu numai la iarba si gadget-uri. e trist sa observi ce-i intereseaza pe unii... cele mai multe comment-uri sunt pe la post-urile cu subiecte "usoare". la carti, filme, vernisaje: ZERO. foarte trist!!!

     
  • At 1:34 AM, Blogger Matei said…

    adevarat...[trist]...

     
  • At 1:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    ...pt k despre celelalte poti discuta oriunde, oriknd...

     
  • At 2:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    ilea, crede-ma nu pari genu'...pentru o tipa care foloseste expresia "o basina pansata"...FOAAARTE cult!!! adevarul e ca despre iarba nu poti discuta oriunde, oricand. hahaha...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *