|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
go to...HELL!
09 December 2006

Cristi Iacob

Antoaneta Cojocaru

^Afisul filmului HELL, dupa romanul omonim^

Buna. Ma numesc HELL. Parintii mi-au dat numele de Ella iar prietenii mi-au spus Elle. Elle!?Nu am fost in stare sa accept sa ma strige ca pe-o revista. Prin urmare mi-am schimbat numele. Mi-am spus HELL. Sunt o japita. Sunt tanara, extrem de bogata, frumoasa si foarte rafinata. In agenda am 500 de numere de telefon la care nu sun niciodata. In loc de creier...am un card de credit. In loc de nas... am un aspirator. In loc de inima...n-am nimic.

HELL, cartea scriitoarei Lolita Pille s-a bucurat de succes international, fiind tradusa deja in peste 10 limbi. Pe baza cartii s-a facut si filmul HELL (cu Sara Forestier), iar piesa de teatru omonima este si ea jucata in cateva tari. In Romania in regia lui Chris Simion.

HELL este o poveste despre viata unor tineri de bani gata, despre cum isi risipesc banii si sufletul consumand droguri pana ajung la supradoza. HELL arata ratarea, distrugerea spre care se indreaptapersonajele piesei dar lasa spectatorului libertateade optiune.

  • Regia: Chris Simion
  • Cu: Cristi Iacob, Antoaneta Cojocaru
  • Data: Marti, 12 DEC, 9.00 PM, LAPTARIA lui ENACHE
  • Durata: 1h 30 min.
  • Pret Bilet: 15 RON (oferta de Craciun 2 oameni / 1 bilet)
  • Rezervari & info: 0727.100.856

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 7:18 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *