|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Film: TWILIGHT (2008) | New Vampire Story
25 November 2008


TWILIGHT
(R: Catherine Hardwicke, 2008)
Premiera in Romania: 23 ianuarie

Twilight este prima ecranizare din seria celor 4 carti care alcatuiesc saga autoarei Stephenie Meyer - o tanara scriitoare catalogata de critici ca fiind noua J.K. Rowling.

Twilight aduce pe marile ecrane o poveste de dragoste moderna si plina de actiune, intre un vampir si o muritoare. Inca de la lansarea de acum cateva zile, pelicula Twilight a pus America pe jar si a condus degajat box-office-ul, inregistrand in urma acestui week-end incasari de peste 70.5 milioane de dolari.

Productia semnata Summit Entertainment s-a clasat pe locul 3 in clasamentul celor mai mari incasari din istorie, imediat dupa Star Wars: Episodul III si The Dark Knight. Thriller-ul Twilight a devenit astfel cel mai de succes film regizat de catre o femeie din istoria cinematografiei.
  • Twilight Movie pe imdb aici [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 11:17 PM  
3 Comments:
  • At 11:51 PM, Blogger Babacool said…

    Am cazut de comun acord sa ne punem in lista de blog roll? :)) Sau tu esti de parere ca baiatul are intaietate? E ok, macar ai vesti bune despre fashion. Dar targul vintage tot l-ai ratat. O sa te pun in blog roll de 1 decembrie :)) Asa cum zic fumatorii: de la 1... Asa cum zic fetele obsedate de slabit...intelegi tu.
    N-o sa accept comentariul cu "nu ma pui la blogroll?", fiindca seamana cu hi5-ul, cand rogi pe cineva sa te puna in top. Nu trebuie sa vada toata lumea asta.
    Si tot n-am schimbat ce mi-ai explicat tu pe acolo. Dar o sa schimb. Ce complicat!
    As vrea sa fac o gluma, sa mai si razi, daca tot am scris atat.

     
  • At 1:54 AM, Blogger Iany said…

    @ lunatica comentariul tau m-a facut sa rad :))

    Cand am auzit prima data de "Twilight" am crezut ca e vorba de un serial, si m-am bucurat (asta pt. ca-mi plac serialele, mai ales cele s.f.) apoi cand am vazut ca e un film in toata regula m-am bucurat mai putin (gasesc asta foarte tulburator pt stabilitatea mea emotionala). In fine, tot am sa ma duc sa-l vizionez, asta pt ca sunt sigur ca o sa urmeze si partea a doua. Si mereu se intampla sa nu vad prima parte iar atunci cand apare a doua sa vrea consoarta mea sa mergem, ceea ce e foarte enervant. In plus, nachos-ul acela cu branza topita de la conserva, servit la cinematograf, este delicios.

     
  • At 1:08 PM, Blogger Ana said…

    Foarte tare! Eu ador filmele cu vampiri ;))

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *