|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Web: MIRCEA BADEA | blog personal
25 November 2008

mircea-badea.ro/blog

Controversatul om de televiziune Mircea Badea si-a facut aparitia in blogosfera. Jurnalul sau online, accesibil la adresa mircea-badea.ro/blog, a fost deschis pe data de 30 octombrie, insa abia astazi - 25 noiembrie - autorul a publicat mai multe posturi `de proba`.

La cat de mult rating face cu emisiunea In Gura Presei (antena3), cu siguranta va trezi interesul multor internauti dornici sa-l citeasca, sa-l critice sau sa-l injure...

Asteptam cu mult interes un continut cat mai frecvent updatat...
  • Viziteaza blog-ul personal al lui Mircea Badea aici [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 9:45 PM  
81 Comments:
  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    MIRCEA draga,tu care esti un baiat atit de destept, de profund si de direct,cum poti sa ramii uimit ca domnul Melescanu ,care este un om de mare caracter ,ti-a spus simplu Mircea si vorbea cu tine de parca erati apropiati ? Pentru tine trebuie sa fie o obisnuinta faptul ca esti strigat pe nume ,pentru ca stii si tu cum este cu bunurile publice.Oare tu , acum esti cam cel mai de valoare brand romanesc ,care spune multe adevaruri pe nume ,riscindu-si astfel securitatea proprie ,dar... atragindu-si totodata si prieteni valorosi;cum este domnul Melescanu.Dar nu asta vreau eu sa-ti reprosez ,ci faptul ca il invoci prea mult pe ... si prea des te dai dracului ,ca sa-ti fie bine acum sau mai tirziu .Despre tine ,din punctul meu de vedere totul la superlativ,mai putin aspectul credintei ,care nu ca nu-ti face cinste ,caci toti am trait vremuri comuniste ,dar la capitolul asta, crede-ma ca e bine sa fii mai receptiv ,caci Domnul chiar guverneaza vietile noastre si intr-adevar cei care ii cam intorc spatele , bazindu-se numai pe ei ,au de tras la batrinete,in cel mai fericit caz ; altii nu o mai apuca ;si zau ca mi-ar parea tare rau sa ramii doar o amintire .In rest,numai emisiuni frumoase ,cum sint toate de altfel ,chiar cind ne spui ca nu ai nici un chef ,ceva ,ceva diplomatie,trei si poate si mai mult decenii de emisiuni pe gustul tau si poate si in cinematografie unde sa intruchipezi un personaj plin de teluri inalte ,de nerv,de barbatie, pe care vad ca o intruchipezi admirabil .Sarbatori fericite de Craciun ,multi ani si sa ne faci fericiti pe toti cu felul tau minunat de a fi .Te iubim baiete .Sint baba, stai linistit . Liana

     
  • At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    "N-ar fi rau sa fie bine "
    Accesul la arme letale(pistol),nu cred ca poate impiedica infractorii periculosi.
    Intr-o astfel de situatie,cred ca ne vom trezi cu pistolul infractorului in spate,la tampla,etc,nemaiavand posibilitatea sa apelam la propriul pistol.
    Altfel esti foarte tare! Spui ce am dori multi sa spunem,cumva,auzindu-te,ne mai dezintoxicam!
    Cu pretuire,
    Un telespectator care nu rateaza emisiunea ta.

     
  • At 9:42 AM, Blogger nuno_gomez said…

    salutare mircea, sunt un baiat din satu mare am 21 ani si urmaresc mereu emisiunile tale,apreciez curajul tau de a spune lucrurilor pe fata esti un profesionist in acest domeniu si iti urez mult succes
    cu prietenie,
    otto

     
  • At 9:44 AM, Blogger nuno_gomez said…

    iti trimit mircea o poezie despre criza in care ne aflam, e dedicata ticalosilor

     
  • At 9:52 AM, Blogger nuno_gomez said…

    s-au adunat multe necazuri
    precum valizele in gara
    ne framanta zi de zi
    criza asta financiara

    in tara noastra Romania,
    totul este un calvar
    fiindca lasam sa fim condusi
    de-un pitic s-un marinar

    si noi suntem vinovati
    fiindca romanul mult indura
    pana ne saturam de toate
    si le bagam p..la-n gura

    marinarul n-are treaba
    el mult prea bine,bine doarme
    pe cand copiii in orfelinate
    mor incet,incet de foame

    medicamntele sunt prea scumpe
    ca sa fie cumparate
    oamenii nu au bani
    nici din ce sa platesca rate

    dar poate iarasi de craciun
    romanul va fi implinit
    caci cel ce ne conduce tara va fi iarasi pus la zid

    sa fiti aruncati in groapa
    precum batranul,biet tovaras
    peste douazeci de ani
    sper sa se intample iarasi

    eu te rog mult Bin Ladene
    ca sa pui mana pe ei
    sa-i arunci la puscarie
    si-ntr-o cusca plin cu lei

    si te chem si Tepes doamne
    precum geniul Eminescu
    toti cei care ne conduc tara
    sa sfarseasca ca Ceausescu

     
  • At 9:55 AM, Blogger nuno_gomez said…

    eu compun poezii si daca vrei sa le citesti le gasesti la adresa

    http://poezii.citatepedia.ro/de.php?a=BOROS+OTTO

     
  • At 10:14 AM, Blogger nuno_gomez said…

    urasc tara in care m-am nascut,urasc pe cei care au facut ca tara noastra sa ajunga unde a ajuns,urasc pe cei care ne conduc tara si ma urasc pe mine insumi ca sunt atata de prost ca de cativa ani cotizez cu taxe acestor ticalosi care prostesc milioane de romani dar in tara asta sunt milioane de naivi,
    Mircea iti urez mult succes si multa sanatate prietenii mei ma considera nebun ca urmaresc emisiunile tale dar cand omul are dreptate i se spune nebun sau ca e dobitoc si nesimtit asa ti se spune si tie pe nedreptate iara pe domnul Cristoiu sa nu-l bagi in seama el s-ar balbai in fata masutei n-ar rezosta 10 minute in inferior fata de tine din punct de vedere profesional si din alte multe puncte de vedere
    cu respect,
    otto

     
  • At 11:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    SALUT MIRCEA!!!
    POTI FACE INTR_O EMISIUNE PUBLICITATE NEGATIVA NOII LEGI PRIVIND JOCURILE DE NOROC?
    PT. CA TOATA LUMEA SPUNE CA ESTE O LEGE COMANDATA CARE INCHIDE PESTE 80% DIN OPERATORII MICI DE JOCURI

     
  • At 11:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Salut,tinete tare frate ca astia iti saboteaza emisiunea de tot te tine ca in o sauna,iti forteaza mana sa demisionezi.

     
  • At 10:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    salut

     
  • At 11:11 AM, Blogger Gabi said…

    salut esti cel mai tare de pe piata tv ma uit la emisiune de 2 ani si in cuda faptului ca am doar 15 ani inteleg tot ce spui deci esti tare succes si sa nu lasi emisiuna

     
  • At 12:21 AM, Anonymous nico said…

    Mirce te rog sa ma ajuti cu o parere. Am lasat un comment si pe blogul celalalt.
    Ma simt fosrte nedreptatita de Politia Romana. Azi am primit o amenda si un proces verbal in care scrie ca sunt acuzata de sfidarea "organului". Am fost chemata in calitate de martor intr-un caz in care o femeie obsedata face reclamatii saptamanal daca nu chiar zilnice. Aceasta femeie este prietena cu pulitistul care este sectorist in zona aceea.Acest om a dorit sa merg sa dau declaratie in legatura cu cele intamplate si ma pus sa scriu numai tampenii care ii veneau in minte lui.Am refuzat sa scriu tampeniile sale iar el si colegii sai de birou m-au amenintat cu tone de amenzi.Acest om nu a fost impartial nici o clipa si s-a purtat deplorabil cu mine.Am plecat de la sectai de ploitie a orasului Resita si domnul militian mi-a trimis amenda acasa pe motiv ca nu am cooperat cu dansul si l-am sfidat.Neavand martor el a gasit pe coridoarele sectiei un om pe care l-a pus sa semneze aberatiile sale si astfel el si colegii sai de birou tot niste militieni cu 2 clase au reusit sa-si duca la bun sfarsit amenintarile.Nu am confundat cuvantul militieni cu politisti ci pur si simplu eu asa ii consider pe acesti oameni de doi bani care abuzeaza de uniforma.Toata lumea ma sfatuit sa platesc amenda si sa las lucrueile asa dar eu nu consider ca asa ceva ar fi corect deoarece nu am gresit si acest om ma hartuit si ma amendat de ciuda. Te rog daca poti sa vorbesti despre acest lucru in emisiunea ta ti-as fi profund recunoscatoare si daca poti trimite-mi parerea ta pe adresa de mail nico_alina_frant@yahoo.com. Ti-am scris tie pentru ca te admir foarte mult si sunt sigura ca tu ai suficient curaj sa ma ajuti sa ripostez macar la tv daca tot trebuie sa platesc amenda si sa ma conformez situatie. Pe zi ce trece sunt tot mai dezamagita de tara asta si de oamenii din ea. Te rog sa ma ajuti daca poti.Multumesc anticipat.

     
  • At 12:24 AM, Anonymous nico said…

    Imi cer scuze daca am gresit la scris dar sunt foarte nervoasa si suparata si mai ales scarbita de aceasta situatie.

     
  • At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Buna Mircea.Sunt o romanca plecata in strainatate cu familia,tocmai in Norvegia si chiar am vrut sa fac un comentariu la ceea ce a spus Presedintele Basescu,lucru care l-ai comentat acum recent intr-o emisiune,legat de faptul ca DOMNUL B. era uimit cum ca romanii si mai ales tineretul uraste TARA.Am 30 ani si pot spune cu mana pe inima ca ma doare ca sunt departe de restul familiei mele dar sunt bucuroasa ca am sansa sa traiesc ddeparte de tara plina de hoti care nu ne ofera nici un viitor.Si sincer ,si aici in Norvegia,la capatul lumii cum ii zic eu,imi e rusine sa spun ca sunt ROMAN pt ca si aici au invadat-o ai nostrii furaciosi si asta se intampla deoarece e saracie curata acasa.Ce crizaaa!!criza a fost de cand a murit Ceausescu,niciodata nu ti-au mai ajuns banii si sa nu mai zic sa mai pui deoparte.Toata familia te urmarim..chiar si pustiul meu de aproape 1 an...ESTI TARE si daca ceilalti de critica,ma refer la MOGULII....,,este pt ca ei stiu ca tu le deschizi mintile oamenilor de rand si le e teama ca nu cumva sa se destepte toti.Pe curand si la mai multe emisiuni ca esti TAREE.

     
  • At 3:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    ajuta-ne sa ne mobilizam si sa le dam foc la toti parlamentarii,senatorii si ministrii cand tin ei marile lor adunari de distrugere a tarii.esti singurul in stare sa gandesti o lovitura de stat ca la carte. ne lipseste un lider adevarat iar tu intrunesti toate conditiile. traiasca mama ta ptr. ca ti-a dat viata

     
  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    toti oamenii politici nu sant decat niste broaste raioase care se hranesc cu viata noastra.cu cat te platesc sefii tai ptr. ce faci? oricat ti-ar da nu este de ajuns ptr. cat bine faci sufletelor noastre amarate.eu si fiul meu te admiram si te stimam. fa ceva!!!!!!!!!

     
  • At 10:10 AM, Anonymous gabi said…

    draga mircea esti cel mai tare te urmaresc in fiecare zi cu drag te poop

     
  • At 4:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Urmaresc cu mare interes "in gura presei ".Ma uit la ce se intampla in Romania si nu-mi vine sa cred .Stau si ma inteb,oare nu exista nici o cale de a scapa de Basescu????Face nenea asta ce vrea in Romania si cu romanii in general.Oare cu ce au gresit toti oamenii astia, sa merite un asemenea destin???Va dati seama ce umilinta pentru toti sefii de partid care s-au perindat prin fata lui pentru consultari ,ca sa faca ce???sa faca tot ce vrea muschii lui. Din fericire eu nu traiesc in Romania si asta i-mi ocupa tot timpul.

     
  • At 8:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    decat sa votez cu pazvante chiorul, mai bine votez cu televizorul.

     
  • At 10:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    Buna ziua ,domnule Mircea Badea.Ma numesc Nicoleta si sunt o mare admiratoare a ta.Te apreciez si te respect foarte mult.Pentru mine esti un om extraordinar,un baiat cu o minte sclipitoare si un mare caracter.Ma uit la toate emisiunile tale(dimineata pe Antena1,deoarece am un bebe mic si nu pot sa tin televizorul dat la volum tare seara)si ma faci in fiecare zi sa te stimez si mai mult.As vrea sa-ti mai spun si alte lucruri,dar vreau sa-ti adresez o intrebare si te rog sa nu razi de mine:te-ai gandit vreodata sa candidezi la presedentia acestei tari? Te salut si daca poti as vrea si un raspuns.Mult succes in viata personala si publica.

     
  • At 1:50 PM, Anonymous CATANA said…

    SA TI FIE RUSINE

     
  • At 7:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    o tara oarba cu un chior in frunte

     
  • At 11:00 PM, Blogger ney din archis said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 11:02 PM, Blogger ney din archis said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 11:04 PM, Blogger ney din archis said…

    esti tare , sa nu candidezi de presedinte ca te votez

     
  • At 12:42 AM, Anonymous emily said…

    Salut !Sunt un amarat de medic rezident in tara asta ,pe care de altfel o iubesc ,dar in care nu imi mai permit sa traiesc . La anul plec in Franta (macar altii ne vor si ne dau si o sansa sa traim cu un minim de decenta).Am vazut comfruntarea din seara asta ,am un motiv in plus sa imi iau zborul . Am si eu o intrebare retorica : noi chiar suntem o tara de tampi, astia chiar cred ca toti suntem encefalopati ? Sti ce , mie imi e frica ca DA ! Altfel nu ar mai fi promovati astfel de oameni pentru ca nu ar avea spectatori , ar scheuna singuri .Poate daca o sa plecam mai multi ,cand ne vom intoarce o sa importam un pic de normalitate ! Asta daca nu ne corupe normalitatea si ne obisnuim cu decenta prea mult ca sa mai revenim. Poate daca mai raman cativa militanti ca tine mai descretesc cateva minti comode de pe aici si ceva se va schimba ...candva ! Bafta ! Te pup !

     
  • At 10:49 AM, Anonymous Ela said…

    Ai cea mai buna emisiune in prezent, iti multumim pentru ceea ce faci pentru noi....mai sunt multi care iti impartasesc gandurile si convingerile...din pacate suntem o tara care isi merita soarta. Iti urmaresc emisiunea in fiecare seara, si uneori si in reluare....Esti cel mai bun in ceea ce faci...iti doresc mult succes in continuare...Miha sibiu

     
  • At 10:49 AM, Anonymous Ela said…

    Ai cea mai buna emisiune in prezent, iti multumim pentru ceea ce faci pentru noi....mai sunt multi care iti impartasesc gandurile si convingerile...din pacate suntem o tara care isi merita soarta. Iti urmaresc emisiunea in fiecare seara, si uneori si in reluare....Esti cel mai bun in ceea ce faci...iti doresc mult succes in continuare...Miha sibiu

     
  • At 11:51 AM, Anonymous enache said…

    Somn votat


    Cu toate ca e dimineata,
    Tu nu ai niciun chef de viata,
    Caci vei pleca curand la munca
    Unde chenzina e absurda.

    De vrei sa mergi cu un metrou...
    Mai bine te bagi in cavou.
    E sub pamant, la fel este,
    Dar, in cavou e liniste.

    De vrei sa iei autobuz...
    Mai bine te sui pe-un obuz,
    Caci, pe traseu plin de gropane,
    Te crezi la schi, facand jaloane.

    De vrei sa mergi cu a ta masina...
    Mai bine mergi pe o patina,
    Caci, sirurile-s indiene,
    Doar pe patine ajungi devreme.

    Intr-un tramvai te-nghesui tot,
    Caci statul tau este netot.
    Nu a lucrat infrastructura,
    S-a limitat sa-si toace gura.

    Cobori rapid, inpins din spate,
    De lume care da din coate.
    Cand ea putea face ceva,
    A sta in cot,se rezuma.

    Ajungi la munca tabacit,
    Cu gandul tare naucit
    Si nu auzi decat racnit,
    De la al tau sef,batran ticnit.

    Il ierti, il lasi,nu ai ce-i spune,
    De vrei sa faci,ca el oricum e,
    Si disperat cauti un ceas,
    Sa vezi ce ore ti-au ramas.

    Cand orele s-au terminat,
    Grabit alergi sa sari in pat,
    Sari natural si peste masa,
    O sa adormi si nu-ti mai pasa.

    OF! Iar e dimineata.
    S-o ia dracu’ pe ea de viata,
    Caci ai ales cat ai ales,
    Si-ntr-un sfarsit somn ai cules.

     
  • At 11:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    d le mircea badea,afla ca nu esti cu nimic mai prejos decit c t p; ai capacitate de analiza si de sinteza f. profunda si un pic mai mult.Argument-in timp ce pe tine te pot intelege,desi si tie iti lipseste o doaga(o spun cu simpatie),ei pe acest domn de multe ori n am reusit sa l inteleg, domn care e fara doar si poate un intelectual fin, la mare,mare, distanta de cei care se pretind a fi intelectuali.Eu insami, un biet filolog,prof. de engleza,am vrut sa l felicit pt. un comentariu despre cinematografie, dar nu era la sediul redactiei. Apoi a facut niste afirmatii,in diferite contexte,care m au lasat perplexa.Si pentru ca te chinuiau niste intrbari existentialiste,vreau sa ti spun ca ai un o menire bine definita pe acst pamint-cea de-a descreti fruntile unor oameni...Vreau sa te mai felicit pt. curajul tau,pt. sensibilitatea ta(povestea cu porumbelul mi a comfirmat ceea ce de mult stiam),pt. ca esti un copil mare,in care ma regasesc,eu ,persoana de42 ani.Esti singurul pe care l pot asculta cu vol. mare la televizor(stau prost cu nervii-elevii de azi sint primitivi+ alte probleme) PS NU AI BURTA!PPS am vorbit ,cred , la tel. de vreo 2 ori si ai recunoscut accentul moldovenesc

     
  • At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    cind vad guvernul reales, cred din in ce mai mult ca ceausescu a murit degeaba

     
  • At 2:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    La intrebarea de ce iepurii apareau numai seara pe pajistea din Germania este ca ei ziua dorm iar noaptea ies sa manance.

    Cineva din Targu Jiu.

     
  • At 12:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Draga MIRCEA am ma uit la televizor la otv stiu ca sunt nebun dar traim in ROMANIA si sa fi nebun este ok tembelul de prigoana jr.vrea sa faca metrou nu este sanatos .TE intreb in ce lume traim sunt eu dement sau asta este lumea in care traim

     
  • At 6:55 PM, Blogger Cristina said…

    Salut! Iti scriu acest mesaj pentru ca imi esti foarte drag si te apreciez pentru multe lucruri.Asta pentru ca sa mai fii si nefericit.,,smile,,.Daca nu-ti place ignora-l pur si simplu.
    Ziceai tu ca te-a marcat faptul ca ai vazut cu ochii tai o fata aruncata de o masina cam vreo spte metri in aer.Eu nu am vazut asa ceva niciodata dar daca as vedea as fi traumatizata si m-as deregla cu somnul si mai tare ca asa stau foarte rau cu problema asta.Stii ce nu inteleg eu la tine? De ce crezi ca totul e hazard si a Dumnezeu nu exista? Bine , nu stiu exact in ce masura ai ajuns sa crezi asta. Oare nu stiai ca..,chiar in secunda asta in care tu citesti mesajul asta nu stiu cite femei sunt violate, nu stiu citi copii mor de foame si deboli etc.? Crede-ma ca stiu ce inseamna suferinta. Oare trebuia sa vezi cu ochii tai cam cita suferinta exista pe pamant? Altfel nu credeai ca e foarte multa? Intrebarea mai importanta este: De ce nu ne putem asuma consecintele greselilor noastre atunci cind sunt foarte grave,dezastruase? De ce dam vina pe Dumnezeu? Eu sunt sigura ca ori fata accea pentru care imi pare foarte rau ori cel cu masina a gresit. Doar pentru ca ce a urmat a fost groaznic nu inseamna ca e de vina Dunezeu. Sigur ,nu ai dat vina pe Dumnezeu pentru ca l-ai cam eliminat din ecuatie. Un Dumnezeu rau nu poate fi Dumnezeu in viziunea nimanui si deci nu exista.
    O sa-ti spun citeva di putinele mele cunostinte in legatura cu Dumnezeu. Dumnezeu spune asa:,,Oricine isi lipeste sufletul de Mine,, Eu voi fi cu el in toate zilele lui si-n tot ceasul,, Cuvintele exacte le poti cauta in Biblie.Nu-mi place sa memorez numere de versete si capitole. Exista rugaciuni si pentru a nu muri de moarte naprasnic. Oricum daca viata unui om este in Dumnezeu nu cred ca daca nu spune rugaciunea asta nu-l pazeste Dumnezeu. Si mai zice:,, In ce stare te vi afla in accea te voi judeca.,, Cred ca e corect sa nu stim cind vom muri ca sa nu ne apropiem de Dumnezeu doar cind trebuie sa murim pentru ca am fi niste vicleni si niste nesinceri.
    Si inca ceva ,Dumnezeu da oamenilor credinciosi simtamantul de a sti cu aproximatie ceasul mortii pentru a se pregati si mai bine daca tot l-au urmat o viata pe El.
    Oameni inteligenti au simtit cu inima si in simtirile lor interioare harul lui Dumnezeu ca pe ceva palpabil. Inima poate avea certitudini.
    Pana nu te straduiesti sa asculti pe Dumnezeu si safaci voia Lui asa cum scrie in Biblie pentru ca acolo e cuvantul Lui si asta trebuie citita de cel putin trei ori ca sa intelegi ceva, nu spune ca totul e hazard.
    Straduieste -te cu toata inima ta sa fii aproape de Dumnezeu si daca nu ai putere sa faci asta pur si simplu asculta-L pentru ca toata indepartarea si toata nesimtirea de Dumnezeu vine din neascultatrea de El. Pana nu faci asta nu cred ca e corect sa spui ca totul e hazard.Sau poti sa spui orice.
    Ti-am trimis acest mesaj incomplet si prea lung pentru ca imi esti foarte drag si am ceva pentru tne. Adica imi pasa. Imi pare rau daca te supar. Stiu ca nu ai nevoie sa fii compatimit dar imi pare rau pentru problemele tala de sanatate.
    O zi linistita!

     
  • At 1:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Buna ziua, sunt Adrian si ma adresez la tine cu o intrebare si in acelasi timp u o speranta ...trebuie sa fac o operatie la inima copilului meu Edy in varsta de 1 an si 4 luni , operatie pe care doctorii din tara mi-o tot amana si pentru ca am vrut sa ma asigur de sanatatea lui am fost in Ungaria sa ii fac alte analize si mi s-a spus ca e caz urgent si ca trebuie sa il operez cat mai repede , problema e ca ma costa 20 000 de euro, bani pe care nu ii pot aduna intr-un timp ata de scurt. Stiu ca multi iti dau probabil asemenea mesaje,rugaminti insa chiar si un sfat sau cat de mic ajutor ar fi bine venit din partea oricui , nr. meu de telefon este 0763612249, mentionez faptul ca am toate actele necesare ca sa demonstrez acest fapt atat cele din tara cat si cele din Ungaria, in acelasi timp adresez rugaminte oricui citeste acest comment daca poate sa ne ajute ii multumim din suflet. Multumim pentru atentie.

     
  • At 3:21 PM, Blogger Cristina said…

    Salut! Chestiilea astea religioase sunt un punct sensibil si trebuie sa replic. Asa simt eu.
    Ai zis ca dogmele religioase au facut pe unii sa comita genocid. Ei bine nu dogmele religioase au facut sau determinat vreun genocid.Au fost destui cretini in istorie care sa scoata doar ce vor din Biblie si sa se foloseasca de aceasta carte care trebuie respectata in intregimea ei nu pe bucati ,ca sa poti sa afirmi ca te straduiesti sa fii omul lui Dumnezeu. Daca mintea ta e de om rau, viclean ca asa te-ai format poti sa citesti Biblia de sapte ori ca tot nu e sigur ca se va schimba ceva. Eu nu cred ca oamenii care au facut rau in numele lui Dumnezeu au fost asa de inteligenti sau luminati sau chiar le-a pasat de voia Lui.S-au scuzat doar cumva pentru raul pe care il fac doar ca sa aiba dreptate sa faca rau. Nici diavolul nu accepta ca greseste.Daca ar accepta s-ar
    smeri.Tot asa si ei.
    Si inca ceva . Ce mai face Ronti? E de o mie de ori mai interesant sa vorbesti despre Ronti decit de flacara violet. Iti sta super cu cravata si camasa mov. Super elegant!
    O zi buna!

     
  • At 5:54 PM, Anonymous DUMNEZEU said…

    Mircica ai gresit teribil si tre' sa te afurisesc. Nu imediat, am timp sa ma distrez cu tine multe mii de ani de acum inainte. Auzi, cica "mie nu mi-e frica de dumnezeu" Bai idiotule, bai gandac sfrijit, bai microbule, tu nu intelegi ca eu te-am facut ? eu v-am facut pe toti si trebe' sa mi-te-innchini ? Bai ticalos mic, fii atent, n-o sa te umplu de bube cum am facut cu Iov dar o sa te las impotent si voi faca intr-asa fel incat sa afle toata lumea. si asta va fi doar un avertisment ! Roagate in emisiune din seara asta altfel maine ti-o trag peste bot de nu te vezi !

     
  • At 3:22 PM, Blogger crisd said…

    Mircea, referitor la "faptul" ca ai fost "refuzat" cind ai cerut-o in casatorie pe Carmen, da-mi voie sa-ti spun ca lumea nu se termina cu ea. Daca e doar un zvon pt. publicitate, e O.K., dar daca chiar face "nazuri", ori se alinta, ori... poate chiar vrea sa o mai "rogi" si tot asa, sau, cine stie? Si apoi, nici nu mai e nici ea chiar asa de tinara sa-si "permita" sa mai traga de timp si cred ca e pacat ca toata "treaba" asta sa ia o turnura "de-aiurea". In dragoste nu isi au loc orgoliile. Dupa cum ai afirmat, o vei mai "cere", dar parca totusi e cam... daca te iubeste nu ar trebui sa-ti faca asa o "chestie", mai ales ca sunteti ambii persoane publice. Dar poate e un "moft" sau e pt. publicitate. Nr. 2: referitor la "O TV", se poate spune si "zero TV", nu ? Ciao, MIrcea, sa fii sanatos si mindru (e cica o "expresie": sa fii mindru, fiecare ii da sensul dorit).

     
  • At 4:46 PM, Blogger crisd said…

    Pt. Carmen: Pune-te in locul lui Mircea si vezi cum te-ai simti daca ai pati ceea ce tu ii faci lui. Pretuieste clipa pt. ca s-ar putea sa nu te mai intilnesti cu ea.

     
  • At 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mircea de cele mai multe ori bate campii rau de to, mai zice si cate una buna da mai rar.Era o vreme cand il urmaream in fiecare zi dar acum sa "imputit" treaba... si imi pare rau

     
  • At 6:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mircea, te-ai intrebat ce cauti in aceeasi sala de sport cu "elevul porno". Oare el nu se intreaba ce cauta in aceeasi sala de sport cu Mircea Badea? Mmmm?

     
  • At 5:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    sint profa de engleza-moldoveanca- imi pare rau ca nu te pot vedea decit 2 zile pe saptamina(doaR PE NET-CARE MA OBOSESTE!!)-ESTI BUN DE PSIHOTERAPEUT)-LAURI NU TI PUN IN JURUL CAPULUI(ENCEFALULUI) -esti bun,complet,complex
    SA NU CUMVA SA NE LASI! the dove

     
  • At 6:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    un pic siropoasa(fara intentie),dar sincera,debusolata de greutati

     
  • At 1:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    mircea draga, crezi ca un intelectual darimat financiar si moral mai are vreo sansa intr o tara de hoti cu diploma sau fara, intr- o tara unde non valorile au "parte"? A dove..

     
  • At 8:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    HELP ME PLEASE ! JUST CLICK ! http://concurs.dormeo.ro/index.asp?csu=whitepaper&cex=32376&med=NA&orig=mcn&vir=yes&src=ro_mrv_whitepaper_lg_viral-ext&referrer=viral-ext_NA_32376&tn=friendhome&parent=11230797&sid=57370

     
  • At 9:00 PM, Blogger corb said…

    SALUT MIRCEA!.PENTRU SECURISTI CARE DIN CAND IN CAND MAI DAU UN OCHI PRIN BLOGGUL ASTA: BAIETI,CAND O SA VA OPRITI SA FURATI TARA ASTA CA IN CODRU.NEMERNICILOR,AVETI LIBERTATEA DE A O FACE DATORITA SANGELUI VARSAT IN 89,SE VEDE CA SANGELE ACELA NU A TRECUT SI PRIN ALE VOASTRE VENE.RUSINE

     
  • At 11:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hai mai Mircea, acum pe bune de unde vrei tu solidaritate la noi la romani. Greva..., cine sa faca greva fratele meu cand sindicalistii (probabil) au fost manjiti si au cam dat inapoi?!!! Romanul trebuie sa fie manat de la spate precum vitele, nu exista omul care sa incite... pa greva. Gura mare o au multi dar cand vine vorba la a face ceva............. Asta am patito eu la servici, mult zgomot, nemultumire dar cand a venit evaluarea sefei am fost, se pare singura care a evaluat-o asa cum a gandit in rest....!!! Si mi-a mai si spus ca a iesit bine la evaluare si a fost o singura persoana care a evaluat-o naspa dar aceea nu conteaza. Cum adica nu conteaza?!!! Pai atunci de ce se mai fac astfel de evaluari?!!! Adca a fost ceva de genul " ai grija ce faci de acum incolo ca vezi prea bine ca esti singura impotriva tuturor" Deci..., ma lasi cu solidaritatile tale si grevele tale Ma rog, este un fel de a spune ale tale.

     
  • At 2:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    semeni cu oaie, iar aia are un nanau cit un cuc cu cap chel, si e si f. masculina-nu te mai lua de fizic-eu is baiat frumos, stau frumos si trag pe nas

     
  • At 6:07 PM, Anonymous Costin said…

    Mi-e mila de tine ,esti capabil de orice pt audienta;se cunoaste de la o posta ce esti contra PDL,dar spune tu PSD ce solutii a oferit pt iesirea din criza?Mai bine fii corect si impartial politic.Nu vreau sa te injur ca n-are rost;si pe Dumnezeu Il injura toti fraierii si El ne iarta.In rest du-te in strada sa vezi ca lumea mai si munceste,nu se mai lasa manipulata de Antena3.Vezi ca ai slabit mult,cred ca esti bolnav; apari pe sticla urat,ori cei de la machiaj te fac sa apari ca o bucurie a cosciugului.Si de murit pana la iarna,ai grija de tine nu mai sapa tu groapa telespectatorilor care inca se mai uita la emisiunea ta.Pa sa traiesti ca morcovul!Sa fi iubit de cele mai frumoase femei care mai au 2 ani si ies la pensie!

     
  • At 4:24 PM, Anonymous andrei said…

    Felicitari mosule esti tare duminik seara te urmarim ca in fiecare seara spune o vorba pe post andrei si ionita fus te asteptam sivita glalati suntem

     
  • At 7:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    MAI VORBESTE TE ROG DESPRE CE AI VAZUT SI CUM ESTE PE MOSEL IN GERMANIA,APROPO DE INUNDATIILE CARE SUNT PE RAURILE NOASTRE.MULTUMESC

     
  • At 8:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    esti grozav-iti admir logica matura,impecabila,ce salasuieste in perfecta armonie cu copilul din tine, cu umorul si ironia fina pe care nu toti o inteleg din pacate..M-ai facut din nou sa rid , desi sint adunate in mine multe suparari. Silvia-iasi

     
  • At 1:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    esti f. curajos,admirabil, dar ia-o mai incet,n-as vrea sa ai probleme;eu am atras antipatia si razbunarea unor idioti care se cred Dumnezeu pe pamint,pt. c-am avut"gura mare"-adica principii, coloana si olimita a suportabilitatii. p.s.-coincidenta ori ba, de cite ori accesez antena3 am prb. cu calculatorul -silvia

     
  • At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    cineva este mai mult curean, decit epicurean-silvia

     
  • At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Emisiunea 'buurlacul' pare libidinoasa, falsa si expli- immplicit facuta pt. aura d-lui bote. Nu ti se facew rau cind vezi atitea curve proaste roind dupa publicitate si/sau bani?Nici macar distinse, bine,sexy nu sint! O spun cu sinceritate pt. ca n am nici un motiv de invidie, ci doar parere de rau ca romancele pot "arata" si astfel- SILVIA ,p. s. azi am fost logoreica

     
  • At 1:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    dragul nostru Mircea, afla ca daca ne mai iau astia si placerea de a- i vedea si auzi pe cei curajosi de la Antena3, atunci chiar ca-i urit, urit.Mai uitam de cele rele cind iti urmaream emisiunea-silvia

     
  • At 9:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Da, engleza este o limba 'lunga'- daca te gindesti la lexic ; in rest, e o limba complexa,nu grea-o limba care poate fi invatata,absorbita de cineva care sta bine cu logica si care o agreeaza cit de cit;mai exista si partea cu inclinatia nativa a fiecaruia pt. lb. straine.Cred ca iti place si tie engleza.Eu cred ca e absolut fermecatuare-Silvia

     
  • At 9:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Erata-fermecatoare--Silvia

     
  • At 3:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Stiam ca esti sensibil, intuiam.. Aseara insa... silvia

     
  • At 4:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    aseara ne ai ' dat pe spate'-S.

     
  • At 11:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Esti un copil mare, adorabil.Lasa-i pe prostii care nu inteleg sa se uite,ei se afla intr-o situatie stinjenitoare pina la urma. Un an bun iti urez, si "merry christmas!" Silvia

     
  • At 7:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Te-am ascultat prima oara la radio ZU,in seara asta-ai mare rabdare ,e mare lucru..-silvia

     
  • At 10:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    -Ati mincat prune anul acesta? -Nu, dar se spune ca sultanul Marocului e un tip de treaba.(jaroslav hasek)- cam asa functioneaza sistemul, daca ne gindim la S. Lazaroiu s.

     
  • At 7:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Curajos !!!! Curajosi!!!- Remarcarcabili, demni de luat ca exemplu! Pacat ca majoritatea romamilor s-au 'turtit' ori s au indobitocit, ori prostit, ori vindut- Nu mai pricep nimic-ma depaseste.. S.-iasi -"secret service-a flash in the night"

     
  • At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Draga M., am ajuns sa ma mindresc aproape, ca ni sint romanca 'soto'(3 bunici de -ai mei avind alta origine sangvina-2 greci si un neamt-romanii sint primitivi. Silvia -iasi(the same)

     
  • At 6:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Multi nu inteleg! Silvia- p. s. a fost un pct.de vedere-idiotul cu presedentia semnifica exact ceea ce vreau sa spun

     
  • At 7:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eram intr adevar emotionata-nu-mi place sa fiu in direct-logic- sint emotiva, da sint si nervoasa si cocosata de ginduri negre, in circumstantele actuale!!!Vai de noi! Ne imbatam cu perspectiva unei sperante! Sinteti buni , logici,simpatici pin'la d_zeu si..napoi-CONCLUZIE- HAI DRACU' SA facem ceva!

     
  • At 9:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Parintii mei naturali sint acei prof. univ. (cu o pensie mizera)-numele nu l pot da,sintem cunoscuti in oraselu' asta iasi-Doream sa ti spun ca nu i totu' sa cresti in astfel de fam.Ai mei sint si combativi dar si cu f. mult bun simt-eu am mostenit asta ,si crede ma e o combinatie f. neferita-vrei sa spui, dar nu se cade, vrei sa spui , dar cuv. se mpleticesc pt. ca esti sensibil, etc.Tu stii mai bine.Azi ai fost nervos.Menajeaza-te-da-i dracului pe idioti- sa faca bors!

     
  • At 3:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    a avut dreptate ala cu aia din iasi-eram atit de emotionata si obosita nervos, incit am simtit nevoia sa spun c ai mei parinti naturali sint naturali de fapt; AM LUAT AD LITERAM cind mi ai spus ca ,,,conteaza faptul ca am fost crescuta de niste intelectuali....-ei bine am crezut c ai inteles ca s luata de crescut- atit de obosita(cu ghilimele si fara ) eram! Astfel am simtit nevoia sa spun ca naturalii mei...etc. Sa vezi unde duce prostia(emotia, oboseala adevarata) de fapt....

     
  • At 3:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    esti destept, si multi din noi sintem. Dar eu ,nici nu mi am recunoscut vocea pe NET.Asta inseamna mult-pirghiile nervilor ,cele emotionale au inceput sa scirtiie-sint multi ca mine S.

     
  • At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    iti multumesc ca "esti pe sticla" si reusesti bsa ne inveselesti in lumea asta macabra, lipsita de scrupule.IN GURA PRESEI- singura emisiune pe care putini dintre noi o putem asculta la vol. mare! Eu nu mai pot asculta tare diferite canale(EXC- canale documentare) P S Gidea este un om de o finete intelectuala, logica, comportamentala, etc RARA-Toata echipa -de neuitat!!! S- p s , am o mama canceroasa, lucru care m a bagat in mormrmint inainte de vreme (desi multi imi spun ca sint inca frumoasa..)

     
  • At 5:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Imi permit sa dau un sfat-nu s cea maai potrivita,si totusi-cred ca ai ,totusi, o retinere-DE CE? Nu,asta i o retinere a omului obisnuit "vesnic flacau" sau "vesnic copilu" lu' mamae' Nu tati, -ia ti viata in miini ca um barbat,ia ti d le nevasta-e buna, frumoassa , fara sunci, e chiar desteapta! Vremea trece.. si va xa potriviti -fiti fericiti! cu sinceritate S

     
  • At 11:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    Salut Mircea, as vrea sa te felicit pentru aceasta emisiune care mai descreteste fruntile romanilor,si aici ma refer la romanii carora le pasa de ei, pentru ca am intalnit si romani care nu dau doi bani pe politica dar cand vine vorba ca nu au de munca , sau se anunta restructurari incep sa injure in stanga si in dreapta.As dori sa deschid un subiect nu prea des discutat care mi se pare unul primordial, Dreptul la vot.De ce toata lumea trecuta de 18 ani are dreptul la vot?
    nu pot intelege cum dau un exemplu fictiv 3 persoane care nu au absolvit nici macar 8 clase(scoala generala)pot decide si pentru mine asta in cazul in care votul lor este cumparat si li se indica clar cum sa voteze, de ce se face o asa nedreptate fata de cei carora le pasa de viata lor.locuiesc intr un oras langa Bucuresti la vreo 20 de km, ar fi un orasel frumos daca nu ar exista 1200 de tigani daca nu mai multi,de fiecare data cand sunt alegeri prezidentialesau de alta naruta cand avem drept de vot ei sunt cumparati cu cate 50 sau 100 de ron fiecare, asta depinde de importanta votului.Sau cum se poate ca un tigan care nu are mai mult de 4 clase poate lua decizii pentru mine implicit fiind consilier local, sunt tineri competenti la mn in oras care ar putea face ceva pt orasul asta, dar nu avem nici o sansa.Consider ca o persoana sa poata candida la functia de primar a unei localitati trebuie sa aiba in primul rand experienta manageriala, pentru a putea face ceva pentru acel oras.Vreau sa deschizi subiectul pe tema asta daca poti si macar pentru 5 minute in emisiunea IN GURA PRESEI, nu vreau sa par rasist dar m am saturat ca toti multi si...sa decida pentru mine.Crezi ca toata lumea are dreptul la vot?Cu respect si astept emisiunea de luni cu mare interes.M-am saturat sa o vad pe Elena Udrea cum se hlizeste la tv traind intr un lux de 7 diamante si altii sa nu aiba ce manca.BOGDAN

     
  • At 9:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    S a nimerit data asta idioata, dar pt c ai vorbit mai de curind, de filme de drag., hai sa ti propun unul (singur) care m a impresionat-Somewhere in time--intoarcere in timp,- DA- fascinant.Si poate di mai fascinanta a a fost tema muzicala-S. Rahmaninov-Asculta , daca vrei, cea mai buna interpretare pe U tube- SOMEWHERE IN TIME THEME_JOHN BARRY &ROGER WILLAMS

     
  • At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    M as intoarce la/ in copilarie- CEA MAI FRUMOASA PERIOADA A VIETII, din pct.-ul meu de vedere(subiectiv au ba)

     
  • At 10:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    intoarcerea in timp- timpul nu e legat neaparat de spatiu- m am timpit total sau ce ? AS putea discuta chestiile astea cu tata care a predat filozofie,dar n am avut ,de mica, imcreder in filozofia lui de viata... FRED s. moldavia

     
  • At 11:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    LA MULTI ANI ! si iarta , te rog , expresimarea- o dataidioata"- ma gindeam la dragobetele nostru- nu l suport nici pe asta!

     
  • At 2:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mai o maslina, mai un dr. Love, mai un comentariu asemenea(r.- desppre timpiti ajuunsi, parasute, etc) Repet esti antidepresivul perfect s.

     
  • At 3:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    o vita a intrat pe mesajul meu legat de intoarcera in timp- un bou' marii (auto)intitulat fred..E si vina mea pt. ca n am invatat p. c.-ul cind trebuia-tot ce stiu e din cauza ca stapinesc engleza.2 mesaje au fost modificate. - S.

     
  • At 12:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dar cum ar fi sa l auzi pe A. quinn sau G. Hackman(vezi mai alas FILIERA FRANCEZA 2) vorbind lb. rom.? si multi altii.....Poate c acesti dobi s nu stiu ca vocea ,cu toate inflexiunile,intonatiile ei,etc. face f. mult s. - iasi

     
  • At 2:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    din ITALIA UN EX CAMPION MOTO ANI80 RSR,STIMEZMULT CE ATI FASCUT PT O EX CAMPIOANA OLIMPICA (CIT SI PT DESTEPTAREA NATIEI NOSTRE);PROPUN 7.4 MILIONE DE ROMINI SA MERGEM LA AMBASADA LICURICULUI SI SA CEREM AZIL POLITIC ,PT.CA NUMAI LA EI DXISTA DEMOCRATIA ,LA NOI... SE IMPUNE...;.PS.AM VOTAT LA PESCARA (DA)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *