|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Book: POST SECRET Book 4: A Lifetime of Secrets
12 October 2007

POST SECRET Book 4: A Lifetime of Secrets


Pe 9 octombrie a vazut lumina tiparului cea de-a 4-a carte PostSecret numita `A Lifetime of Secrets`. Cartea are la baza blog-ul-proiect omonim al lui Frank Warren. PostSecret - unul dintre cele mai inedite si controversate blog-uri se bazeaza pe publicarea sub anonimat a secretelor si confesiunilor oamenilor obisnuiti, sub forma de post-card-uri confectionate manual sau create digital. Volumele anterioare s-au bucurat de un mare succes in randul `cititorilor de duminica`, anuntand un real succes si pentru aceasta ultima parte.

  • Mai multe despre PostSecret am scris aici [+]
  • Viziteaza blog-ul PostSecret aici [+]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 12:49 PM  
3 Comments:
  • At 8:31 PM, Blogger amaria said…

    probabil stiati dar am descoperit varianta ro (sper ca nu e secreta :D)
    http://postsecret-ro.blogspot.com/

     
  • At 9:48 PM, Blogger Adinaaa said…

    Imi place la nebunie postsecret si il citesc saptamanal. Imi place de fapt sa aflu ce gandesc unii oameni cu adevarat si chiar sunt unele chestii foarte sadice pe acolo.

    Chiar nu stiam ca exista si varianta romaneasca. Thanks to amaria. :)

     
  • At 1:40 AM, Blogger Matei said…

    @amaria > multumesc mult ca ne-ai impartasit despre varianta ro. mi se pare draguta, insa inca nu suficient de originala. eu imi pun link sa-i promovez...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *