|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Music: Minimal Sunday [Raresh Edit]
04 May 2007

Brother Lollypop - Minimal Sunday [DJ Raresh Edit]

- o melodie foooarte draguta! -

Labels:

amintit de: Matei @ 5:16 PM  
8 Comments:
  • At 5:19 PM, Blogger Papusa ruseasca said…

    love it!

     
  • At 5:22 PM, Blogger Matei said…

    hihi...au trecut doar 3 minute de cand am publicat si tu deja ai si ascultat-o (are 5.36') si mi-ai dat si comment :pp nice!

     
  • At 5:38 PM, Blogger Papusa ruseasca said…

    am auzit-o anterior! :P

     
  • At 9:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    cred ca e timpu k minimalu' sa iasa din trend! mi s-a acrit...

     
  • At 1:57 AM, Blogger Matei said…

    @ ilea > minimalul nu este un trend.a fost, intr-adevar, dar si-a gasit locul foarte bine ca gen muzical electronic de nisa si castiga peste tot in lume din ce in ce mai multi adepti.Este si va ramane un curent muzical cu o pozitionare si delimitare foarte bune in zona electronica...

     
  • At 3:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    jeff samuel - lost

     
  • At 1:00 PM, Blogger Matei said…

    ooooo...mersi mult, alex!! M-ai salvat :P

     
  • At 3:52 PM, Blogger Ingrid said…

    my favourite! :D
    asa imi suna si tel :p

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *