Este deja un trend in cercurile elitiste sa se consume aer (oxigen) imbuteliat. Aer cu diferite `flavours`, care se zice ca iti limpezeste creierul, iti diminueaza migrenele, inlatura mahmureala si alunga stresul. Se consuma aer pentru o `stare de bine`. Entree d'Air ofera o senzatie de revigorare si poate fi consumat, de exemplu, dupa o cina copioasa. Fiecare sticla (recipient) contine aer imbuteliat sub presiune din cele mai exotice si inedite locuri de pe glob. Marketat ca oricare alt produs imbuteliat (cu eticheta si specificatii ale originii), Entree d'Air ofera o varietate larga de `aere` pure, cum ar fi din varfurile Muntelui Fuji (Japonia), din padurile tropicale din sudul americii sau din gheturile Groenlandei. Aerul continut se poate inspira timp de 10 - 15 minute prin intermediul unor tuburi care se introduc in nari. Pretul unei sticle este de 100 $ si se comercializeaza deocamdata doar in locatii de lux. Labels: # Other, #Design + Advertising, #Lifestyle + Fashion |
aer ca sa-ti dai aere, zic io :))