|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Romania: DJ Zugravii
25 April 2007

Circula pe Youtube un filmulet-parodie (zic eu penibil) in care niste zidari parodiaza un DJ set back to back. Intr-o sufragerie inca nefinisata (locatie MARLBORO se pare) , cu un banc de lucru incropit, DJ Zugravii (in tha mix) `trag` linii de var si se `imbata` cu Pepsi (coca & J&B), mixeaza la flex-uri si la trafalete, imbracati in salopete. Pentru ca asa au perceput unii toata miscarea clubbing... `Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul`...Funny! [NOOOT!]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 12:56 PM  
5 Comments:
  • At 9:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    hai mah k e super caterink! =))) Pe bune acuma! Deci oamenii sunt penibili! de acord... Romanika! de acord. Dar m-a facut sa rad. Sincer acuma... :P

     
  • At 12:24 AM, Blogger Matei said…

    iti daai seama ca am ras si eu de m-am spart...oamenii sunt fantastici!

     
  • At 12:47 AM, Blogger Adinaaa said…

    Eu nu fac diferenta intre Tiesto la pupitru si aia :)))) Ma rog, nu stiu daca tiesto o da pe cocaina, dar jocul de scena e pe acolo, la partea de muzica tot 'play' da si tiesto, nush cat mixeaza el... funny indeed. :)

     
  • At 7:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    @matei: 'fantastici', dar totusi 'penibili'? mie mi s pare chiar tare filmuletu'. au surprins destul de bine agitatia de la pupitru(cand se iau in brate sau cand incurajeaza 'multimea' sa se agite). si oricum, in momentul asta, din clubbing'ul d la noi nici nu ai ce sa intelegi mai mult...

     
  • At 9:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hahaha! Nu numai ca astia seamana izbitor cu boii care mi-au zugravit apartamentul acum 7 ani si au plecat si nu s-au m-ai intors dupa ce le-am dat banii (desi nu terminasera si aveau sculele inca la mine...) dar chiar fac o treaba buna animand multimes imaginara. Am ras! :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *