|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Blog: Bucuresti Looks
23 April 2007
Sub sloganul `street style with a twist`, inca din luna august 2006 exista Bucuresti Looks - un blog autohton care intra pe segmentul street fashion / urban wear si incearca sa documenteze despre cum si cat de chic se imbraca tinerii pe la noi. Scriam intr-un post anterior (aici) despre blog-uri de street fashion din diverse orase de afara, poate va mai tenteaza sa trageti cu ochiul si pe la vecini.

Ideea care se desprinde este ca am inceput si noi sa punem mai mult pret pe un look urban, casual, confortabil, dar totodata chic si cu stil. Sa lasam tocu', geanta de lac, placa de intins parul, glosul, unghiile false, silicoanele si decolteele generoase si haideti sa fim ceva mai punk/funk! eu zic ca ne sta mai bine!
  • for more details visit Bucuresti Looks blog here [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 2:08 AM  
6 Comments:
  • At 6:19 PM, Blogger Ingrid said…

    si eu cred ca ar cam fi cazul sa renuntam la tocuri,paiete, unghii false si french.chic,dragut si trendy inseamna altceva.si tre sa zicem ms ca incep sa se schimbe lucrurile si pe la noi,ca exista oameni carora le pasa de retinele unora si ca trag semnale de alarma in privinta stilului dambovitean.
    well done,matei!
    o singura problema am:cu gloss-ul ce ai? :)

     
  • At 7:00 PM, Blogger Zephyr Alexxx said…

    retro & chic

     
  • At 12:26 AM, Blogger Matei said…

    @ noni > gloss-ul e ok, insa l-am adaugat ca ingredient in ecuatie ca sa intregeasca imaginea de care aminteam. e cool. ma mai dau si eu din cand in cand :DD

     
  • At 8:20 PM, Blogger Diana @ So Fash'on said…

    la cat mai multe site-uri de gen!

     
  • At 11:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Din punctul meu de vedere tocul intotdeauna ii va da unei femei o tnuta si fara dar si poate o va avantaja.Eu nu cred ca tocurile,poseta sau placa trebuie eliminate.Din contra,tocurile ar trebui sa fie nelipsite din vestimentatia unei femei.Secretul insa este sa stii ce sa alegi nu sa elimini.
    Personal ma dezgusta aceasta eliberare a noii femei tinere,care isi petrece tot timpul in adidasi grasi de skate,vansi in patratele sau tenesi murdari,care merge cocosata,vorbeste urat,poarta turul de la pantaloni pana la genunchi desi,toata,are 1.50m,are un ciuf in varful capului,parul in minim 3 culori stridente si care,cred eu,a uitat ce inseamna a fi cu adevarat femeie.O femeie,chiar si adolescenta fiind,trebuie sa aiba gratie,sa stie sa se puna in evidenta,si mai ales sa se ingrijeasca.Sunt de acord cu tine,Matei,e adevarat ca sunt multe retineri la noi,multe idei preconcepute si multa lipsa de inspiratie.Dar din pacate asta nu se reduce numai la vestimentatie.M-am abatut de la subiect.Deci spuneti DA tocurilor hahah

     
  • At 7:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mai e si asta: www.thisismysuit.com

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *