|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Site: AMAZTYPE | typographic search
21 April 2007

Amaztype este un serviciu web oferit de Amazon.com. Este un motor de cautare axat exclusiv pe carti, muzica si filme. Cum procedezi? > tastezi cuvantul cheie cautat, apoi selectezi categoria dorita (books, movies sau video). Rezultatele intoarse (sub forma de icoane, nu text) se vor aseza pe ecran in forma literelor cuvantului tau. Iar facand click pe fiecare icoana in parte, poti afla mult mai multe detalii despre cautarea ta. Nice!
  • for more details visit Amaztype website here [+]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 12:32 AM  
6 Comments:
  • At 9:28 AM, Blogger Zephyr Alexxx said…

    Interesant.Super misto.Chiar imi place.

     
  • At 12:24 PM, Blogger otrava said…

    foarte tare. vin dupa o seara de cattaneo. incredibil. arhentina rules

     
  • At 12:37 PM, Blogger Matei said…

    @otrava > Cattaneo, mijto. Eu as fi iesit la richie hawtin, dar azi am avut de tinut niste cursuri la facultate in locul unui coleg si seara mi-a fost compromisa. Oricum cred k a fost plin si la krisatl si la martin..

     
  • At 8:06 PM, Blogger Poesis said…

    L-am incercat si eu...foarte tare. Mai degraba un joculet in prima faza...pana te plictisesti si chiar incepi sa cauti lucruri utile. Foarte creativa ideea.

     
  • At 9:41 PM, Blogger Matei said…

    dada...foarte creativ si dragutz

     
  • At 2:01 PM, Blogger Zephyr Alexxx said…

    Care a fost prima imagine care v-a "sarit" in fata?

    Mie copertile albumelor:

    Barbra Streisand - Memories (care e de doua ori)
    Mariah Carey - Music Box.

    :))

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *