|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Nickodemus @ TEST POINT
27 March 2007
NICKODEMUS
Vineri 30 Martie, ora 9:00 PM
Test Point (Str. 11 iunie nr. 50)
Pret bilet: 20 RON in avans / 30 RON la intrare
warm-up: Kidja Clouds Society / Leizaboy
Sunteti invitati la un party nujazz, funk & groove, marca NICKODEMUS. Direct din NY, proaspat membru al familiei ESL Music (Eighteenth Street Lounge Music), alaturi de Thievery Corporation, Ursula 1000 si multe alte nume mari.
  • for more details visit Nickodemus site here [+]
  • or visit ESL Music site here [+]

Labels:

amintit de: Matei @ 1:32 PM  
8 Comments:
  • At 10:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Protestez! Pana nu folosesti cel mult 3 culori per post eu nu mai citesc, domnule! Nu mai las comment, nu mai citesc - numar culorile si plec daca ma dor ochii. Chiar asa, se poate? :)

     
  • At 12:57 PM, Blogger Matei said…

    Aoleu ma Andressa...nu ma mai critica...am si eu un trip cu culorile..nu pot sa ma cenzurez...o sa incerc sa le mai domolesc...hihi

     
  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    uite ca imi incalc promisiunea de a protesta si mai las un comment.

    sunt prea multe culori totusi! nu poti sa te hotarasti la doua-trei? :)

     
  • At 1:09 AM, Blogger Matei said…

    M-am gandit mai bine la o alta justificare...that's how i feel inside :pp hehe colours...mie unu' cu un ochi nebun si critico-paranoic (asa ca la Dali) mi se pare o gaselnita funny. in fine...apoi poate ca nu :|

     
  • At 3:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Matei, nu as vrea sa inhib un spirit creator! Dar scrii pe net, stii...

    In sfarsit, indur cu stoicism cucubeul, sa nu zici ca sunt rea! :)

     
  • At 4:08 PM, Blogger rita sordida said…

    Khidja, Leizaboy si UFe, ai uitat UFe, omule!

     
  • At 5:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    bautura ieftina, lume misto si cat trebuie, ala micu'(nickodemus) a pus excelent, test pointu' arata f bine! am zambit si am dansat tot timpu'. reusita petrecere!

     
  • At 12:06 AM, Blogger Matei said…

    ms k m-ai chemat ilea! asteptam si eu un semn ceva...as fi venit si eu mai degraba decat sa merg la ar:pi:r..am auzit de la mai multa lume k a fost tare...pe asta am ratat-o....:(

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *