|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
SESSION CLUB Bucuresti
27 March 2007
Un nou jucator isi va face aparitia pe scena cluburilor de muzica electronica din capitala.
Club Session va fi inaugurat cu un Grand Opening Party pe data de 31 MARTIE, de la ora 11.00 PM.
In primele 2 luni ni se promit `trei petreceri monstru`. Session ne va rasfata cu 2 petreceri marca Cocoon si In Bed with Space, concepte prezente pentru prima oara in Romania, via Ibiza!

UPDATE: Din Gardianul am aflat ca Session Club este un proiect a rapperului roman Bitza (Mihai Bita). Un club `de fite` amplasat in zona Complexul Comercial Cotroceni, cu o capacitate de 800 de locuri. Bitza a cheltuit fabuloasa suma de 400.000 de euro pentru a il aduce la cheie.
Ceea ce este insa mai frapant este sistemul de sonorizare din Session Club. Bitza a investit 170.000 euro in produsele firmei Tannoy (varf de lancie in bransa). Session devine astfel clubul cu cea mai buna sonorizare din Europa de Est.

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 1:13 AM  
6 Comments:
  • At 1:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    D-abia astept :)

     
  • At 12:33 PM, Blogger Matei said…

    @ grupa 1408 > mda...si eu sunt tare curios...sa vedem ce-o sa iasa...

     
  • At 4:53 PM, Blogger Adinaaa said…

    Intrigata (cuvantul suna mult mai bine in engleza) de acest nou club, am dat un search pe google si am gasit ca e e al lui Bitza, e prin Cotroceni, investitie de 400.000 de euro din care 170.000 doar pentru sunet :D Iar programul:
    martea - rap, miercurea - karaoke, joia - pentru fete, vineri si sambata - in exclusivitate pentru Session Raoul, Raresh si Pedro, iar o data la 2 sapt invitati din strainatate. Duminica - jazz si soul.

    Pe 21 aprilie, in Session este pregatita petrecerea „In Bed with Space“, unde staff-ul clubului Space din Ibiza va amenaja clubul Session ca pe cel din Ibiza.

    Restul articolului din Gardianul: click

     
  • At 2:55 AM, Blogger Matei said…

    ooooooooooo! ms ms ms Adina de infos! eu cred ca o sa fiu duminica pe acolo la jazz & soul. mijto ideea oricum! o sa fac si eu update la post knd am timp. 10x for feedback! :p

     
  • At 4:49 PM, Blogger Madame du Barry said…

    mmm...sounds nice....can't wait:)

     
  • At 10:30 PM, Blogger Octav said…

    hey chiar ieri am fost la session club la pascal feos si a fost super ok!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *