|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
ETCetera Blog: Design 4 all
15 March 2007

Un nou blog aparut luna trecuta in blogosfera romaneasca este Etcetera Blog. Un proiect inedit sustinut de o echipa de 4 pasionati de estetica si frumos. Se vorbeste despre design, arte, fashion si cultura urbana. Arata bine, se publica interesant. It's about that "graphic-design-post-consumerism-retro-futurology-how-it-looks-area" we all like.

Take a look! Great stuff inside!

  • visit Etcetera blog here [+]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 1:55 AM  
8 Comments:
  • At 7:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Multumesc de post.

     
  • At 7:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Poate vrei sa te Join Us!
    Daca vrei scrie un mail la blog@etcetera.com.ro

     
  • At 1:10 PM, Blogger Matei said…

    mersi mult stefan! o sa iau in considerare propunerea. m-ar fi interesat also un exchange de link-uri intre blog-urile noastre. ce zici?

     
  • At 5:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Suntem 10 autori acolo din tari diferite(2 olandezi, un francez, 3 romani, 2 englezi, un brazilian si un grec) 4 suntem cei care avem studioul de design. O sa lansam site-ul in curand. Propunerea ramane valabila.
    Add you

     
  • At 7:26 PM, Blogger Matei said…

    @ stefan > v-am pus direct mini banner catre blog (right side, scroll down)ca sa se evidentieze din marea de blog-uri propuse in blogroll. te rog corecteaza-mi si mie la voi tag-ul din "memoriesbox" in 2 cuvinte separate - "Memories Box". mersi! :p

     
  • At 7:27 PM, Blogger Matei said…

    ps: asa cum ti-am scris si pe etcetera, spune-mi in ce conditii de copyright ai fi interesat sa colaboram. ciao!

     
  • At 7:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Am corectat. Poti pune logoul nostru? Il poti downloada de aici>>> http://www.etcetera.com.ro/blog/wp-content/themes/etc/images/logo_Etcetera.rar
    Toti autori care i am eu au fost blloger mari dar au renuntat la al lor ca sa ridicam Etcetera. Urmeaza multe chesti faine.
    Multam

     
  • At 7:50 PM, Blogger Matei said…

    o sa pun logo-ul in cateva ore. keep in touch. c ya!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *