|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
`Principiul dragostei comunicante` de Jean L. Sterian
15 March 2007

Iata un scurt-metraj (12:30') scris si regizat de `polivalentul` Jean-Lorin Sterian. Desi nu pot sa spun ca m-a dat pe spate (pare mai mult un proiect cinematografic al unor studenti de la UNATC), merita vazut macar pentru dragalasa Maria Popistasu.

Labels: ,

amintit de: Matei @ 1:35 AM  
15 Comments:
  • At 11:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eu nu stiu de unde acel epitet langa numele de Popistasu. Este orice, mai putin dragalasa. Si, dupa umila mea parere nu este nici talentata... Sincer, Ina Ilie a jucat mai ok pe partitura ei mica, dar buna, din acelasi scurtmetraj...

     
  • At 12:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    huh?! c a fost asta??

     
  • At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    popistasu sucks!!!bine ca si-a facut suvitele alea blonzii...CA ACTRITA E CAM...ZERO!!!

     
  • At 2:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    @ ilea! Evidentiam ca una e actrita , alta nu.. Fara simpatii sau rautati gratuite...

     
  • At 2:20 PM, Blogger Matei said…

    mie personal imi place popistasu. Si banuiesc ca toata lumea are dreptul de a isi exprima parerea. Gusturile nu se discuta. Fiecare cu preferintele lui. Mi-a placut cum a jucat in `Legaturi Bolnavicioase` chiar mult.

     
  • At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    mult mai buna ioana barbu in legaturi bolnavicioase. popistasu nu exista. si nici legaturile bolnavicioase! ;) hihi... pup, mart!

     
  • At 7:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    @bogdana
    commentu' era la film...ca mi s-a parut o pierdere d timp(al meu si al celor care l-au facut).

     
  • At 7:47 PM, Blogger Matei said…

    @ bai gagicilor! nu va mai tensionati in discutii ca nu am cum sa moderez comments-urile si se umple aici (tare oricum! hehe). Filmul e slabut, asta e drept. Milos e babalau si mocofan, abia articuleaza 2 cuvinte, ideea e hmmm, iar Dobro si gagica cealalta sunt cam de umplutura. c ya!

     
  • At 10:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    trebuie sa comentez si eu acest film pe care l-am vazut aseara...oribil!!! abstractul predomina pe tot parcursul sau..aaa...sau poate ideea e mult prea subtila...cum 2 oameni care sunt atat de diferiti, au o relatie si se inteleg f bine...in fine...eu daca ma concentram mai mult si tot faceam un film mai bun:))(din punctul meu de vedere)...L.

     
  • At 11:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    aaaaaaa....am uitat sa mentionez "minunatul" film al celor de la Media Pro...alta opera de arta.
    f multa imaginatie si multa inteligenta...asta cred ca ar trebui sa fie sloganul lor:) (acum sunt ironica, evident). pap:)L.

     
  • At 9:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    mi se pare ca joaca mereu rolul ei...de zi cu zi

     
  • At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cred ca si copii care se joaca cu papusile si cu masinutele la mine la bloc, daca le puneai o camera in mana, faceau ceva mai bun...da, hotarat lucru, pierdere de timp. Jean-Lorin asta se tot incapataneaza sa ne livreze in continuare "capodoperele" lui. In fine, desi nu imi pare actrita secolului, nu inteleg cum de Maria Popistasu s-a lasat "tarata" in ceva atat de ...mediocru e prea putin spus. Hotarat lucru, oamenii astia nu au ce face si-si omoara timpul cu "productii" de studio dormitorul mic. Cand aveam 14 ani faceam cu o prietena "radio dormitorul mic". Cred ca daca mai imi publicam si doua poezii scrise la varsta avantului adolescentin si imi trageam si un blog, intram, ca si acest "polivalent" j-lo, in istoria culturii romanesti:))Cand ma gandesc ca a creat si un "brand": lorgean. Imi dau lacrimile de ras...

     
  • At 4:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    culmea e ca j-lo asta chiar se crede cineva. Si desi banuiesc ca citeste pe net comentariile atat de elogiatoare la adresa "capodoperelor" lui urbane, si le mai trece cu mandrie in cv. Hihi, am ras sa mor cand am vazut trecut si un rol in "Legaturi bolnavicioase", taiat apoi la montaj...hehe, in ritumul asta ia oscarul. Ah, sa nu uitam rolul doctorului tanar din "Moartea d-lui Lazarescu", aparitie fenomenala de cateva secunde, care a cutremurat lumea cinematografica mondiala!
    Impreuna cu memorabila pelicula de fata, cred ca in curand o sa stea alaturi de Mel Gibson. As, dar ce vorbesc...el vrea sa ramana underground...acolo va si ramane, dar nu pt ca asa vrea, ci pt ca efectiv nu poate sa se ridice de acolo.
    Osanale multe, domnule j-lo! La mai mare! Potential cata apa curge prin canalul mascat al Dambovitei in perioada verii.

     
  • At 6:28 PM, Blogger Matei said…

    hahaha. foarte tare. Bravo, mai Anonymous. Subscriu!

     
  • At 3:02 AM, Blogger nekta said…

    maria popistasu e o actrita foarte buna si a jucat in destul de multe filme pana acum.
    ca nu le-ati vazut voi, e partea a 2a :)
    si scurtmetrajul asta e foarte misto, daca nu il intelege toata lumea, iar e partea a 2a.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *