|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Dictionar URBAN
04 December 2006


De o luna de zile, exista in spatiul virtual romanesc site-ul DICTIONAR URBAN. Cu peste 500 de cuvinte si expresii (deocamdata) in baza de date si peste 100 de colaboratori, site-ul mi se pare o idee nastrusnica! Era clar nevoie si de asa ceva...
  • visit DictionarUrban.ro here [+]
  • or visit DictionarUrban BLOG here [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 7:58 PM  
10 Comments:
  • At 11:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    daaa... c ma enerveaza k mi'e foame! :))

     
  • At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    p.s.: e cantecu ala : "maria ioana, tu esti kmpioana". acum am inteles d la c vine. :))

     
  • At 12:57 PM, Blogger Matei said…

    claar...phoame-phoame, coane!
    Puff x 2 & pass!

     
  • At 1:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    tatal/mama dictionarelor urbane este http://www.urbandictionary.com/

    cand am scris eu pe metropotam despre varianta romaneasca era tare aerisita si plina de expresii ciudate...

    si mai exista unul, 123.ro cred

    p.s. ce mai face dom' profesor :)

     
  • At 4:04 PM, Blogger Matei said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 4:05 PM, Blogger Matei said…

    @ gina >> de ce sa scrii pe metropotam cand poti sa scrii la mine pe memories box? m-ar ajuta mult sa imi gasesc colaboratori pe diverse domenii pentru ca vreau sa extind conceptul, interfata si continutul blogului...weedjournal@yahoo.com e ID-ul meu, hai sa vb detalii :pp
    ciao!

     
  • At 4:20 PM, Blogger Dragos Novac said…

    :)

     
  • At 4:23 PM, Blogger Matei said…

    @ Dragos >> Hi! 'member me? te-am contactat pentru un short interview online pentru lucrarea mea de licenta despre bloguri...poate mai tinem legatura.all the best and keep up the good job with your blog :D

     
  • At 5:53 PM, Blogger Alina said…

    Sooo. Inca o surpriza. Hello Matei, how's life treating you these days? :)

     
  • At 4:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    ha ! cum s-au gandit ei tocmai la propozitia cu lupul ;P GM Matei :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *