|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
[Reactii]
30 October 2006

In urma post-ului despre C00Lness am primit cateva comments-uri de la diverse persoane (ceea ce ma bucura, chiar daca sunt negative, pozitive, ironice sau sincere). Majoritatea, insa, nu au catadicsit nici macar sa se semneze ca sa isi poata asuma opiniile...in fine...
Ceea ce m-a frapat este faptul ca lumea a asociat acest post cu un soi bizar de auto-lauda sau auto-trecere in revista a calitatilor mele, poate a frustrarilor mele, toate astea scrise intr-o maniera suspect de narcisista. Ei bine...nici pe departe. S-a vrut si se vrea pur si simplu o lista deschisa (la care puteti contribui si voi) de chestii care mie unul mi se par cool. Poate unele dintre ele le intrunesc si eu, poate nu, poate mi le doresc si poate ca o sa mi se intample. Insa, sincer, cu toate interpretarile adiacente chiar mi-ar placea ca macar jumatate din persoanele pe care le cunosc sa fie asa! Hai sa recunoastem..nu sunt lucruri pe care nu ti le doresti si tu cumva? :pp
In alta ordine de idei am mentionat faptul ca termenul "cool" depinde foarte mult de la caz la caz. Adica ce i se pare cool unui pusti de 18 ani sau unui manelist nu echivaleaza cu ceea ce este cool pentru un tip de 30 de ani care lucreaza in publicitate...in fine...
Tragand linie, this was never about me! Ceea ce am scris reflecta in mod direct o parere, o viziune, o opinie personala, iar cei care nu sunt OK cu treaba asta pot comenta liber...It's a free country! :DD
...si vorba aceea >> orice sut in fund este un pas inainte!
Cheerios!
Matei

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 9:14 PM  
2 Comments:
  • At 8:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    mda...nu m'am semnat pt k nu m'am gandit k o sa fie necesar. d obicei nu ai prea multe comment-uri si oricum poti sa iti dai seama dak am comentat eu sau nu. nu si ultima data... :)) si k sa fie totul in regula, al meu a fost primul comment.
    intr'adevar...ai facut lista mult prea personala. nici una dintre caracteristici nu iti e straina (fie k ti'o doresti sau deja o indeplinesti).
    uita'te si tu: k sa fii cool trebuie sa urmezi o facultate de 'artisti' sau sa ai bani. cum adik??? asta e culmea superficialitatii! nu cred k d aici vine cool'ismul. sau d fapt asta e parerea ta. km trist...

     
  • At 7:09 PM, Blogger Matei said…

    [ilea>]Cam trista atunci este realitatea si nu parerea mea.De ce? Pentru ca in general toate lucrurile costa. Distractia, hobby-urile, lifestyle-ul etc...Acum, depinde de fiecare cum reuseste sa se descurce...
    life can be a tought nut for some.
    [si vorba unui prieten > unii se nasc sub o stea, altii sub o piatra :ppp]

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *