|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
to be C00L
30 October 2006

Ma amuza termenul "cool". Sau mai curand ma amuza sensul in care a fost implementat la noi. Oricum, acest termen are o mie si una de interpretari, de forme si de incarcaturi cu subanteles...in functie de persoana care il foloseste (dar asta este alta discutie).
Eu unul cand aud "cool" ma gandesc in special la acei oameni cool. Oameni de un cool mai rafinat, mai ciudat, mai snob, mai boem, mai altfel. Si pentru ca ma fascineaza sa observ, sa analizez lumea, societatea si pattern-urile ei, m-am gandit sa alcatuiesc o lista (mereu deschisa) de elemente si caracteristici care mi se par mie ca definesc cool-ul cel mai cool (ordinea este aleatorie)
O persoana cool:
~~~~~~~~~~~~~~
(gurls // boyz)
  • invata intr-o facultate de genul teatru/film/design, arhitectura, jurnalism, relatii publice, publicitate, comunicare.
  • este si are un anturaj format din persoane inteligente, creative, cu simtul umorului, cu simt critic si estetic peste medie, open-minded, cu studii superioare, din medii sociale cu venituri peste medie.
  • merge la festivaluri de teatru si film, expozitii de arta (contemporana), asculta printre altele si jazz, ar alege oricand underground mainstream-ului.
  • calatoreste anual in strainatate.
  • este gay-friendly si uraste discriminarile de orice natura.
  • este interesata de mediu inconjurator si curatenia orasului.
  • se imbraca casual, dar chic, de multe ori de la brand-uri care nu exista in Romania. Cu siguranta branduri gen Converse, Levi's, Diesel, Camper, Fornarina, Mango, Vans, Miss Sixty, Swatch, H&M, Etnies, DC, Gravis etc sunt cunoscute si (poate) folosite. Nu ar ezita sa isi cumpere haine de la second-hand
  • are sau ar vrea sa aiba iPod
  • apreciaza (sub) cultura urbana si tot ce e alternativ
  • se dau in vant dupa chestii cu iz french sau brit
  • ii plac sau practica sporturi `extreme` (snowboard, bike, skate, etc)
  • acceseaza zilnic Internet-ul si e-mail-ul.
  • este la curent cu trend-urile de lifestyle "cool" din alte tari europene.
  • a consumat cel putin o data un drog de risc scazut
  • admira scooterele Piagio Vespa
  • se uita la serialul Sex in the City
  • cunoaste despre/citeste weblog-uri
  • este pro fata de fenomenul piercing & tatooing
  • ii place sa acorde atentie modului in care arata (haircut, dress code)
  • ar conduce o masina Mini Coooper
  • apreciaza chestiile retro & vintage
  • printre orasele ei preferate se numara Barcelona, Paris, Londra sau Berlin
  • nu ar purta tocuri inalte decat la ocazii extreme, nu si-ar lasa unghiile lungi, ar evita orice duce cu gandul la glamul de prost-gust
  • nu ar fi interesata de un partener diferit ca mediu social, nivel de cultura, etc
  • nu se da inapoi de la a calatori pe jos sau cu mijloacele de transport in comun
  • citeste literatura si/sau poezie frecvent
  • nu face greseli de gramatica si/sau vorbire
  • este bine informata si up-to-date
  • frecventeaza librariile
  • apreciaza/face sau ar vrea sa faca fotografie
  • cunoaste cel putin doua limbi straine
  • are cel putin 2 hobby-uri de care se preocupa
    (lista ramane deschisa...atat mi-a venit momentan in minte)

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 1:03 AM  
8 Comments:
  • At 11:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    "o lista de elemente si caracteristici care mi se par mie ca definesc cool-ul cel mai cool"... hahaha. adik o lista cu chestiile kre ti s par foarte cool la tine.
    cine nu ar conduce un mini sau un vespa? cine nu ar vrea un iPod? cine nu ar vrea sa mearga cl putin o data/an in strainatate si sa isi cheltuie banii p haine d la firml mentionate d tine? din lista ta rezulta k poti sa fii cool (nu chiar super cool, asa k tine) doar dak ai bani.
    viitoru' suna bine!

     
  • At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    tu sigur nu stii ce inseamna "cool"esti un tip mai grasut....? de curand poate ai descoperit si tu niste lucruri mai cool si acum vrei sa spui ce inseamna cool.....oare stii sau vei stii? vezi k te striga mamica sa-ti mananci supica , vezi cum o mananci sa fie cool sau coolcate....

     
  • At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    hmm...gunoi pansat!
    uiti ca unele pers. te cunosc, iar in momentul asta rad de tine!!!!
    ai insirat o serie de lucruri/obiceiuri/preferinte/hobby-uri pe care /le ai/le faci/le urmezi sau le vrei/ai vrea sa le faci/....
    Cred ca vrei sa ne spui ca esti un tip cool, desi tu esti an old-fashion one!
    Te-am citit:
    - n-ai ipod, scooter vespa si nici mini (logic), dar le-ai vrea (esti invidios, haha)
    - esti gay, te reuiti la sex in the city in reluare si te plimbi cu bicicleta

     
  • At 9:13 PM, Blogger Matei said…

    *haha..ma amuza copios toate comment-urile astea semnate de anonimi...in primul rand daca iti asumi cele spuse si opiniile tale mi se pare mai mult decat fair sa te si semnezi...
    *doi...nu ma cred cool si nu am descoperit asta de curand...eu stiu cum sunt si asta cred ca conteaza cel mai mult...
    *in alta ordine de idei, in acest post nu era vorba de mine ci despre ce consider eu a fi cool (poate multe chestii le intrunesc si eu, asta e adevarat). Este vorba de un tip de oameni si de un stil de viata care chiar exista (pot da "n" exemple in acest sens)
    si nu in ultimul rand...acest blog este un jurnal personal in care eu imi exprim parerile.Si nu o fac neaparat pentru a fi citit ci pentru a pastra o evidenta a lucrurilor care mi se par interesante la un moment dat.
    pe curand...
    keep publishing comments.Chiar si negative. E un pas inainte!
    10x all!
    Matei :pp

     
  • At 10:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    ciudata faza cu "uraste discriminarile de orice natura" venind de la un tip care iubeste asa de mult etnia rroma...

     
  • At 2:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    sunt la jurnalism,am un tatuaj de care nu stie nimeni,merg cu prieteni afara frecvent(pntru haine si show-uri), imi doresc sa traiesc in ny(si sa ajung un fel de carrie bradshaw) sau macar in madrid,ca sa am mango,zara si h&m sub balcon,imi place cafeaua de la costa sau cofee right in lipsa celei de la starbucks,am un blog pe care scriu despre ultimele carti citite,inca astept mini-ul sau macar craislerul piticruzer,nu ma intereseaza mediul si sanatatea lui,dar tin la parcuri si la "pajistile" din fata blocului,nu ma dau cu placa,doar patinez,merg la teatru de cate ori se poate,vreau sa lucrez in advertsing,imi cumpar bijuterii din buc vechi,dar nu de la sh-uri,fotografiez tot ce misca,da mai ales ce nu misca,nu suport oamenii care nu vb corect romana si cer macar o pojghita de engleza...nice converse,wanna f..k?

     
  • At 2:24 AM, Blogger Matei said…

    @ J. > ms de comment. Daca tot ce ai scris esti tu atunci u're cool! si asta vine sa intareasca inca o data lista pe care am alcatuit-o si in care cred cu tarie! all the best.
    ps: cool tastes...answer is yes! ;ppp

     
  • At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    am uitat sa completez:tu oricum esti uber-cool,iar eu ma simt bine printre oameni ca tine.te-as invita la o cafea in madrid:P ..mgm,o bem,ne intoarcem.cum nu se poate,ce zici de costa?

    p.s. funcky_shoes@yahoo.com if accept...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *