|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
ADIO [!]
20 September 2006




Mereu mi-am dorit si eu "tenisi de skater", din aceia grasi si buretosi cum poarta toti pustii cool din ziua de azi. Insa mereu am avut o mica problema cu stilul de look pe care il impun si cu faptul ca acesta se suprapunea in prea putina masura cu fashion feeling-ul meu. Numai ca acum cateva zile, intr-un exces aproape feminin de shopping, am trecut pe la un magazin axat pe articole vestimentare "skate & bike" si m-am lasat convins inca de la prima proba. Desi par butucanosi ("frigidere" cum le zic niste prieteni), tenisii in cauza s-au dovedit a fi mai mult decat confortabili si flexibili, incat cu greu mi-a venit sa ma mai descalt seara :p
In plus, ca nou adept al culturii BIKE, mi se pare ca imi completeaza look-ul "I LOVE URBAN SPORTS" attitude. Iar cu anumite haine (in specail mai largi) dau chiar bine. And it's all too cool!
[in imagine sunt tenisii in cauza - ADIO Eugene Grey Black]


"...din orasul RIO, eu iti spun ADIO"
[hehehe]
fore more details regarding ADIO brand, [click here] or [click here]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 4:15 AM  
1 Comments:
  • At 9:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sooper kool, fathaaaa! Poarta, ba, ce-ti place, nu ce-ti zic altii ca-ti place! Sugi, frate! AMARNIC CHIAR!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *