|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Past Recollections
11 February 2006




Fiecare perioada a vietii unui individ a fost, este si va fi marcata de anumite icons-uri. Nimeni nu poate nega acest aspect. De curand am trait poate una dintre cele mai stranii, incredibile si satisfacatoare micro-experiente din ultima vreme. Am gasit de vanzare celebrele gume de mestecat...TURBO. Icon-ul copilariei mele si a catorva generatii adiacente.

Nu mica mi-a fost mirarea sa gasesc la o nenorocita de dugheana, din zona garii de Nord, in timp ce intrasem sa-mi cumpar tigari, zacand aiurea intr-un bol ordinar de plastic, mica guma cu surprize. Si ce surpriza! Am stat putin, m-am codit si mirat l-am intrebat pe vanzator daca ce vad e cu adevarat real. Am cumparat rapid cateva bucati, ca sa duc si la prieteni si cunoscuti si exact ca un copil nerabdator am desfacut ambalajul. Cu toate ca este putin mai mica ca dimensiuni si are design-ul etichetei schimbat, guma are exact acelasi gust ca pe vremuri (oh, ce gust comunist divin!). Surprizele infatiseaza masini actuale, de ultima ora, ceea ce nu poate insemna decat ca productia de Turbo a fost reluata. S-o datora petitiei pe care am semnat-o cateva zeci de mii de pitaci cand aceasta nu s-a mai gasit la vanzare? O fi mana lui Mos Craciun, lui Dumnezeu? Nu stiu si oricum nu conteaza...

Bucuria si surprinderea amicilor a fost pe masura. Cine se mai astepta ca in 2006 sa mai savureze un gust de mult uitat?
Lucruri marunte, care ne bucura
....ceea ce va doresc si voua!

Labels: ,

amintit de: Matei @ 1:38 AM  
2 Comments:
  • At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    da, eu am gasit pe un site toate surprizele, o sa le caut pe acasa

     
  • At 7:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    ar fi ceva sa se mai gaseasca si in 2008 , sa pot pune din nou pariuri pe colectia mea de surprize turbo ... :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *