|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
I am ... LOST
01 February 2006


Poate unul dintre cele mai interesante filme-serial din ultima vreme, LOST a reusit la foarte putin timp de la inceperea difuzarii pe canalul american abc sa inregistreze un imens si real succes.
Recunosc ca mi-a luat ceva vreme pana sa incep sa ma uit si eu, timp in care discutiile pe aceasta tema in cercul meu de cunoscuti devenisera din ce in ce mai numeroase. Toata lumea vorbea de LOST. Ce-a mai facut X, ce-au mai descoperit Y si Z, unde a disparut T, cu cine s-a vrajit B, ce poveste tare are F, etc...
Cunosc pe cineva care a refuzat chiar sa isi planifice ceva in noaptea de Revelion ca sa poata sta acasa si urmari pe AXN nu-stiu-ce retrospectiva sau serial nou al LOST...hehehe, tare faza!
Si iata ca nu cu mult timp in urma am prins si eu acest virus. Oricum mi-era foarte dor de niste seriale bune, care sa ma tina cu sufletul la gura si pe care sa abia astept sa le vad...Mi-aduc aminte si acum de putinele de acest gen: Dallas, Tales From the Crypt, Twin Peaks (desi eram cam micutz), X Files, Povestiri cu final neasteptat, Familia Bundy, Seventh Heaven, M.A.S.H., Salvati de Clopotel si mai-recentele OZ, Familia Bundy si Seinfeld. Acum pot adauga si LOST.
Si chiar ca am LOST si notiunea timpului de cand ne strangem o mare ceata de oameni si devoram cate 5 sau 6 episoade proaspat-trase de pe net (traiasca DC++). Problema e ce facem cand se epuizeaza toate episoadele si o sa trebuiasca sa ne cumparam antene satelit ca sa prindem si noi abc-ul sau sa stam geana pe AXN? atunci sa vezi panica...
In fine...maine e mare gathering @ my place. Incepem seria 2. Cu forte proaspete. Nu stiu vreo urare care sa mearga in astfel de situatii, dar ma gandesc la ceva gen: "Pleoapa deschisa", "Privire agera" sau "Atentie Placuta"...la alegere...

Labels: ,

amintit de: Matei @ 11:49 PM  
2 Comments:
  • At 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    buna! La capitolul carti preferate ai scris "spuma zeilor". Dc te referi la cartea lui Vian, spuma nu e a zeilor decat in subtext. in titlu e a zilelor.

    oricum, felicitari pentru gusturi si stil!

    laura

     
  • At 2:16 AM, Blogger Matei said…

    citit, verificat din minim doua surse (deformare profesionala), logat, schimbat, postat.
    10x

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *