|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Macar Cin Shmee
28 February 2006
Mai nou, cersetorii au inceput sa se alinieze si ei dupa noile standarde impuse de UE si chiar dupa inflatie.
De unde inainte cereau "o mie" sau "un ban" , deunazi am fost siderat sa aud in troleu "...macar cin shmee" (5 mii). Si am stat sa ma gandesc...omu' are dreptate. Ce mai inseamna azi cin shmee? Un covrig, o paine, o punga de stixuri Croco sau doua lame de ciunga. Oricum nu asta a fost partea care m-a deranjat. Ci "macar"-ul din fraza pe care o rostea in continuu "MACAR cin shmee...MACAR cin shmee...MACAR cin shmee" de am zis ca saracu' avea pe creier vreun vinyl blocat pe secventa de loop.
Cum "macar" cin shmee? Adica ar fi fost OK si un 10..sau poate 50 de mii.
De azi inainte o sa includ si eu in toate cerintele mele aceasta particula obraznica. Astfel o sa-i cer lui tata sa-mi dea "macar" 500.000 de lei pe zi pentru tigari si suc, sa-mi cumpere "macar" un PlayStation sau sa-mi faca leasing pentru "macar" o masina.

Ia sa vedem, merge?

Labels:

amintit de: Matei @ 3:28 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *