Poster Boy este alias-ul unui tip inventiv care s-a gandit la o noua modalitate de a face arta urbana. El cutreiera statiile de metrou New York-eze si decupeaza bucati din afisele publicitare, lipindu-le apoi ca intr-un puzzle dadaist peste alte printuri. Remixeaza outdoor advertising-uri prin tehnici cut & paste! Genial!
Romexpo gazduieste in perioada 3 - 7 iunie 2009 cea de-a 18-a editie a Computer & Electronics Romanian Fair (CERF). Editia din acest an aduce si cateva schimbari, expozitia fiind organizata in 2 secţiuni diferite: Business Community & Digital Life. Noua structura ofera fiecarui participant posibilitatea de a beneficia de modalitati complexe si multiple de promovare, de canale specifice de comunicare si de interactiune cu un public avizat. Digital Life este sectiunea `Business 2 Consumer` a CERF 2009, fiind organizata in 3 sectiuni, ilustrand aspectele diferite in care tehnologia se integreaza in experienta cotidiana a consumatorilor: WORK – tehnologia la birou; PLAY – tehnologia in timpul liber; ECO – tehnologia viitorului. Business Community reprezinta sectiunea `Business 2 Business` a evenimentului. Aceasta va beneficia de un pavilion distinct, o organizare a spatiului favorabila intalnirilor de afaceri si prezentarilor de produse, sectiunea adresandu-se celor care vin la targ pentru a stabili noi contacte de afaceri.
Artista americana Madonna(pe numele sau real Madonna Louise Veronica Ciccone-Ritchie) a anuntat astazi pe site-ul sau ca isi va extinde turneul de promovare `Sticky & Sweet`, pentru ultimul album `Hard Candy`, incepand cu vara lui 2009, startul dandu-se pe 4 iulie la Londra.
Conform madonna.com, regina muzicii pop va vizita in premiera tari si orase unde nu a mai performat pana in prezent, cum ar fi: Werchter (Belgia), Marsilia (Franta), Hamburg (Germania), Oslo (Norvegia), Helsinki (Finlanda), Tallinn (Estonia), Ljubljana (Slovenia), dar si Romania, Ungaria, Serbia si Bulgaria.
`This is a first for me. I've never extended a tour before. I'm excited to be going back on the road, visiting places I've never been and returning to places I love`.
In anul 2008, la turneul 'Sticky & Sweet Tour' au participat peste 2.300.000 de spectatori din 58 de orase. Toate concertele din turneu vor fi deschise de DJul Paul Oakenfold.
Art: 10 ani, 10 spectacole | album Compania Passe Partout | Dan Puric
29 January 2009
10 ani - 10 spectacole * Lansare album de teatru * Compania Passe Partout | Dan Puric joi 12 februarie 2009 @ sala Rapsodia (strada Lipscani) starting: 7:00 PM
Albumul 10 ani - 10 spectacole isi propune sa prezinte o istorie in imagini a companiei de teatru `PassePartout Dan Puric`. Volumul este editat intr-o varianta bilingva romana-engleza.
`Zece ani de sacrificii, de jertfe, de nedreptati - cu oaze de recunoastere izolata la nivel institutional, purtand in lume drapelul Romaniei profunde, dar si zece ani de dragoste sublima a publicului. Zece ani de subversitate culturala, dar si zece ani de afirmare totala in sensibilitatea unui popor ce nu si-a uitat sufletul.`
In cadrul lansarii va fi prezent si maestrul Dan Puric
Iata o stire controversata: Notoria firma britanica de arhitectura Zaha Hadid Architects a dezvaluit recent un proiect de zgarie-nor, inalt de 200 de metri, care teoretic va fi amplasat chiar in centrul Bucurestiului, la intersectia dintre str. Mihai Eminescu cu Calea Dorobantilor.
Proiectul se va numi Dorobanti Diamant Tower si potrivit firmei de arhitectura britanice va avea o suprafata de 100.000 de metri patrati, gazduind un hotel de 5 stele, un cazino, apartamente de lux, o zona comerciala si de business. Dorobanti Diamant Tower va fi cea mai inalta cladire din Bucuresti, Zaha Hadid Architects descrind conceptul: `Dorobanti Tower a fost proiectat pentru a stabili un simbol in inima Bucurestiului. Puritatea acestei forme - un diamant slefuit - va fi un elegant reper in al capitalei. Noul turn este un mix unic intre o forma distincta, o structura ingenioasa si avantajele panoramice ale locuirii la inaltime.`
Edilii capitalei sustin ca nu stiu nimic despre acest proiect si ca nu au dat niciun OK in acest sens, iar reprezentantii Primariei Sectorului 1 confirma ca nu au fost depuse documentele premergatoare pentru intocmirea Planului Urbanistic Zonal.
Earth Hour a luat nastere in 2007 in Sydney (Australia), cand un numar de 2.2 milioane de oameni au luat parte la acest eveniment eco-friendly.
De atunci, Earth Hour s-a extins la nivel mondial, din ce in ce mai multe tari si orase aratandu-si interesul in a participa. Pe 28 martie 2009, cu incepere de la ora 8:30 PM, milioane de oameni de pe tot globul vor stinge sursele electrice de lumina timp de 1 ora. Earth Hour isi propune sa adune 1 miliard de sustinatori ai cauzei, din 64 de tari si peste 1000 de orase worldwide, intr-un efort global de a arata ca incalzirea globala este un fenomen din ce in ce mai prezent si mai periculos pentru planeta noastra.
DitaVonTeese Cointreau cocktail * launching 1-15 Feb @ Crazy Horse, Paris *
Actrita americana Dita von Teese, ambasadoarea marcii Cointreau inca din anul 2007 (campania `Be Cointreauversial`) a fost invitata sa isi creeze propriul cocktail -`Cointreau Teese`. Cocktail-ul Ditei va fi servit pentru prima oara in Paris, la celebrul local de noapte Crazy Horse, unde va aceasta va si performa in fiecare seara din perioada 1 - 15 februarie.
AdPrint Festival a ajuns la editia cu numarul 10-a, o editie `full-European`, dupa 5 editii regionale. AdPrint este singurul festival de profil din Europa, dedicat in intregime print advertising-ului.
TETATET * first romanian professional social network *
Tetatet se adreseaza tuturor profesionistilor romani dornici sa se dezvolte profesional, sa interactioneze cu specialisti din domeniul lor sau sa descopere oportunitati de afaceri. Proiectul a demarat in octombrie 2008, insa pana acum a funcţionat in versiune beta, cu un numar limitat de utilizatori. Tetatet este un produs semnat de parintii platformei video autohtone Trilulilu.
Conecteaza-te cu profesionisti din orice domeniu, cu colegi de munca si de scoala.
Interactioneaza cu alti profesionisti pentru a gasi solutii la problemele tale si noi oportunitati de cariera.
Impartaseste-ti experienta pentru a deveni lider in domeniul tau de activitate sau chiar in intreaga comunitate.
Party: Franz Ferdinand & The Killers @ B'estFest 2009
Franz Ferdinand & The Killers @ B'ESTFEST 2009
Vesti proaspete despre B'ESTFEST! Durata festivalului creste cu inca o zi, `Ziua Zero`, adica 1 iulie. In aceasta data B'estFest 2009 va debuta cu o scurta avanpremiera, ocazie de a va intalni pentru prima cu una dintre cele mai `en vogue` trupe ale momentului: The Killers! Ziua Zero va continua cu trei zile de B'ESTFEST - pe 2, 3 si 4 iulie, si B'ESTFEST AfterShock pe 5 iulie.
Alte nume confirmate pana acum: Franz Ferdinand, Manowar, Holyhell, Motorhead.
Iata ca si nemtii se pricep sa puna umarul la dezvoltarea aplicatiilor web 2.0. In acest sens recomandam TAG Galaxy, un search engine pentru imagini cu o interfata 3D, ce foloseste baza de date de fotografii a lui Flickr (yahoo).
Viewzi este un search-engine de tip web 2.0, un motor de cautare dinamic si interactiv ce apeleaza la vizual. Viewzi poate fi catalogat drept un metamotor de cautare pentru ca foloseste informatiile inregistrate de alte motoare de cautare, neavand spideri proprii de indexare. Rezultatele sunt primite de la Google, Yahoo sau Ask.com.
Ceea ce este inedit vizavi de interfata grafica user-friendly este ca Viewzi pune la dispozitie numeroase moduri de vizualizare ale rezultatelor, precum: screenshotting technology, google timeline, rezultate strict video sau photo, avand si optiunea de afisare simple text.
Intr-un proiect de amploare comun, NYC Company (compania oficiala de marketing si promovare a turismului uraban si altor parteneriate pentru metropola New York) si gigantul Google au pus la punct o platforma interactiva (implementata deja si la NYC Official Information Center) care sa maximizeze si optimizeze obtinerea de informatii utile legate de oras.
WebPortalul NYC.gopune la dispozitie celor interesati o uriasa baza de date care contine informatii despre aproape orice te-ar putea interesa in New York. De la evenimente din zona entertaing-ului HoReCa (hotels, restaurants, cafes, shopping, petreceri, etc) pana la tot soiul de informatii legate de petrecerea timpului liber (promotii, discounturi, vizitat) si alte points of interest (PoIs) (cultura, educatie, happenings, etc).
Toate acestea sunt interconectate cu platforma si interfata Google Maps API, experienta interactiva de a gasi PoIs-uri fiind mult mai usoara si mai amuzanta. New York nu este primul oras care a pasit in era HiTech, Washington DC sau San Francisco fiind deja bifate.
Poate nu o veste tocmai noua pentru geeks, dar una care merita impartasita cu utilizatorii de rand > Adobe a lansat pe la sfarsitul anului trecut, noul produs Flash Player 10, alintat si `Astro`. Ultima varianta a celebrului plug-in cross-platform (folosit de 98% din utilizatori), deschide noi orizonturi pentru ceea ce inseamna Rich Internet Applications in mediul digital.
Adobe Flash Player 10 implementeaza o sumedenie de noutati fata de predecesori, precum: 3D Effects, Pixel Bender filters and effects, enhanced drawing API, new text engine, new sound si color management.
Vital pentru afisarea corecta sau optima a multor aplicatii on si offline, plug-in ul este un must!
Download gratuit Adobe Flash Player 10 Astro aici [+]
SearchWiki este un feature inteligent patentat recent de Google pentru motorul de cautare omonim. Odata logat pe contul personal google, SearchWiki permite customizarea rezultatelor primite prin mai multe tehnici: ranking, add/remove results, notes to pages results, astfel incat ceea ce cauti sa fie mai relevant si mai de acuratete.
Customize search-ul lui Google va memora modificarile efectuate rezultatelor si le va aplica la o noua cautare identica. In plus, ai optiunea sa vezi ce customizari au facut si alti useri google, accesand sectiunea `See all notes for this SearchWiki`.
ANIM'EST2009 * editia 4 * - call for entries - 2 - 11 october 2009, Bucuresti, TBA
Festivalul International de Film de Animatie ANIM'EST isi deschide portile pentru inscrierile editiei a 4a. Aceasta va avea loc intre 2 si 11 octombrie la Bucuresti, location TBA.
Inscrierile pentru proiecte au inceput! Daca ai o productie care se incadreaza in categoriile feature films,short films, student films, video clip and advertising sau Romanian animation trimite-le pana la 1 iulie 2009 (suport DVD).
Formular de inscriere ANIM'EST 2009 (.pdf) aici [+]
De ceva timp, cei de la Google (maps & earth) au pus la punct un nou feature online. S-au apucat sa fotografieze in mod meticulos mai toate strazile si bulevardele marilor metropole, pentru a cartografia imprejurimile in fotografii color cu panoramare de 360 grade (X & Y axes). Proiectul a fost lansat oficial in SUA pe 25 mai 2007, iar de atunci zeci de noi locatii au fost adaugate constant, ultimele in decembrie 2008.
Frapant este faptul ca din fotoliul de acasa te poti plimba virtual practic peste tot, de pe marile bulevarde pana in suburbii. De curiozitate am incercat sa `calatoresc` in mai multe orase importante precum: berlin, amsterdam, praga, moscova, dubai, lisabona, londra sau bruxelles, insa serviciul nu este disponibil inca in aceste locatii. Doar cateva orase mai mari din Spania, Italia si Franta au fost fotografiate. Asteptam si `provincia` :))
Din motive etice, politicile Google ce vizeaza viata privata au condus la luarea mai multor masuri, precum `blur`-area chipurilor cetatenilor surprinsi pe strazi sau chiar editarea si stergerea anumitor fotograme care surprind diverse activitati sub incidenta altor legi (proteste ilegale, prostitutie, acte de vandalism sau violenta, comercializare de stupefiante, etc)...
Sambata asta Gaia Boutiqueclub gazduieste un eveniment fashion inedit si neconventional. 15 tineri designeri romani vor realiza pentru vanzare colectii unice, pe tema de inspiratie Free Love.
Vor fi prezente si vor expune: Irina Marinescu, Ana Alexe, Mihaela Glavan, George Neagu, Lena Criveanu, Circuit Bored, Zasha, Mirela Diaconu, Kristina Dragomir, Andra Clitan, Mihaela Tarhuna, Silvia Serban, Elena Perseil, Claudia Marta si Corina Comarnitchi.
In plus si un happening: lansarea in direct a unui nou brand de accesorii: Freevole by Zvinca.
Love all the pastel colors and soft touch to this collection. Romance continues to be on trend. The look is playful with pretty watercolor shades and light neutrals. But it’s not the only style this season. Pared down simplicity and uniform-inspired tailoring are at least as important, as are futuristic sporty influences.
Key pieces: Tailored shorts, patterned shirts, ankle-length slacks, pyjama-inspired pieces. Blazers in colours, sometimes patterned, nylon lumber jackets, tunics, knee-length coats made from sport-inspired materials, patterned T-shirts and vests, scarves, nylon bags, sunglasses with metal frames, sandals, sneakers and narrow belts.
ROKOLECTIV 2009 *editia 4 * 10, 11, 12 aprilie 2009 @ The Ark si MNAC
Cea de-a patra editie a festivalului de muzica electronica si arte conexe Rokolectiv va avea loc pe 10, 11 si 12 aprilie 2009 @ The Ark si MNAC Bucuresti. Ca si la editiile precedente, cu aceeasi efervescenta, Rokolectiv aduce publicului romanesc, peste 20 de live-act-uri, instalatii, screening-uri, intalniri etc.
Printre primele nume confirmate se numara: Deadbeat (CA), Shackleton (UK), 2562 (NL), TRG (RO), Frivolous (CA), Prosumer (DE), Legoloop (CH). Minus si Ion (RO), MoHA (NO), Optical Machines (NL), Fennesz pres. Black Sea (AT)
Style: Louis Vuitton’s x Stephen Sprouse limited edition 2009
Louis Vuitton’s and Stephen Sprouse * limited edition collectors items*
Intr-un proiect inedit ce va fi lansat oficial pe 2 februarie 2009, designerul de lux Louis Vuitton a batut palma cu designerul punk/pop Stephen Sprouse (notoriu pentru motivele neon graffiti cu care isi impodobea creatiile vestimentare din anii '80) pentru a crea o colectie editie limitata de piese vestimentare, accesorii si obiecte care sa poarte semnaturile celor doi artisti.
Colectia contine: Stephen Sprouse graffiti skateboard + hard case monogram skateboard trunk (8.250 $ bucata) / Stephen Sprouse `Roses` Teeshirt (250 $ bucata) / genti / ochelari de soare / tenisi s.a.
Pe stilul altor orase vecine si prietene (Budapesta, Viena, Hamburg, Kopenhaga, s.a.), Bucurestiul ar trebui sa beneficieze si el de un tren urban de suprafata, care sa faca legatura intre centrul capitalei si zonele limitrofe. Asta este ideea propusa de doi tineri arhitecti romani, Andrei Egli si Andrei Fufezan, care au pus la cale un astfel de proiect, intitulat TER, prezentat mai pe larg pe blogul lor.
TheOSCARS 2009 * editia 81 * 22 februarie 2009 @ Kodak Theater, Los Angeles - Live telecast on Internet! -
Se apropie editia cu numarul 81 a premiilor OSCAR! Pe 22 februarie The Academy of Motion Picture Arts and Sciences isi va premia castigatorii. Printre alti nominalizati:
`cel mai bun rol principal feminin`: Angelina Jolie (Changeling), Kate Winslet (Revolutionary Road), Meryl Streep (Doubt), Melissa Leo (`Frozen River`) si Anne Hathaway (`Rachel Getting Married`)
`cel mai bun rol principal masculin`: Sean Penn(Milk), Brad Pitt (The Curious Case of Benjamin Button), Mickey Rourke (The Wrestler), Frank Langella (Frost/Nixon) si Richard Jenkins (The Visitor).
`cel mai bun rol secundar feminin`: Penelope Cruz (Vicky Cristina Barcelona), Amy Adams si Viola Davis (Doubt), Marisa Tomei (The Wrestler) si Taraji P. Henson (The Curious Case of Benjamin Button)
`cel mai bun rol secundar masculin`: Heath Ledger (Cavalerul Negru), Josh Brolin(Milk), Robert Downey Jr (Tropic Thunder), Philip Seymour Hoffmann (Doubt) si Michael Shannon (Revolutionary Road)
Despereaux este un soricel nascut cu o inima neinfricata, spirit romantic si dorinta de a citi cat mai multe carti. Se indragosteste nebuneste de printesa Pea, iar destinul ii aduce alaturi de un rege, un sobolan care vrea sa scape din turnul sau, un temnicer, un bucatar si o fata nemultumita de viata ei.
Madonna, unul dintre cele mai faimoase sex-simbol-uri ale showbiz-ului mondial, a acceptat sa fie imaginea brandului de lux Louis Vuitton pentru colectia primavara/vara 2009. Responsabil pentru aceasta initiativa a fost Marc Jacobs, creative director-ul labelului de lux, caruia i-a venit ideea de a o folosi pe Madonna ca imagine in timpul unui concert al artistei de anul trecut de la Paris.
In varsta de 50 de ani, diva pop demonstreaza ca `she still got the charms`, pozand provocator in tinute Vuitton pentru o serie de print ads-uri. Fotografiile pentru campanie au fost facute de Steven Meisel, cel care a executat si ilustratiile pentru notoria `Sex Book` a artistei din 1992.
ADs: T-mobile: Life's for sharing | Dance Flashmob
T-Mobile flashmob dance @ Liverpool Street Station, London
`Dance` este ultima creatie video pentru campania `Life's for sharing`, derulata de T-Mobile, spot semnat de agentia Saatchi & Saatchi. Departe de o reclama video traditionala, produsul este mai mult un hidden-camera flashmob video, la care au luat parte peste 350 de dansatori profesionisti. Totul s-a intamplat spontan, intr-o oarecare zi, in statia Liverpool Street din Londra, la ora de varf. La numai 48 de ore de la filmarea cu mai multe camere ascunse amplasate in statie, spotul a fost transmis pe Internet si pe mainstream TV.
A inceput campania de votare pentru cel mai important eveniment anual din lumea clubbing-ului romanesc, Nights.ro Awards, editia 2009. Este, asadar, momentul bilantului pentru valorile anul 2008, promoteri, DJi, cluburi, s.a. fiind recompensati prin votul publicului, confirmandu-si astfel valoarea si aprecierea.
Inchiderea sistemului de votare se face pe 27 februarie 2009
ADs: Animaster Animation School | Careful what you think!
AnimasterAnimation School
* 2D/3D/web/graphics training & production *
Animaster Animation School este una dintre institutiile academice de varf in domeniul animatiei. Infiintata in urma 5 ani ca un centru de elita pentru pregatirea graficienilor si designerilor, Animaster isi are sediul central in Bangalore, India.
Advertising Agency: Rediffusion DYR, Bangalore, India