|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Party: For the LOVE of HOUSE, La mania mamaia, 1 mai 2010
12 April 2010
For the LOVE of HOUSE
* La Mania, Mamaia \ 1 mai 2010 *

  • LINE-UP:
- Vineri 30 aprilie: Main Room- STEVE LAWLER, DOC MARTIN, NIMA GORJI // Terrace- DANNY HOWELLS, DJ WILD, DELANO SMITH

-Sambata 01 mai – 09:00h Afterhours @ Crazy Beach: NIMA GORJI, DJ WILD, JAY WEST
-Sambata 01 mai: Main Room- FRANKIE KNUCKLES, DJ MES, JAY WEST // Terrace- DJ QU, MIKE HUCKABY

-Duminica 02 mai – 09:00h Afterhours @ Crazy Beach: DJ QU---JAY WEST---MIKE HUCKABY


  • Pretul bilet La Mania 1 mai 2010: pana la ora 00:00 > 30 RON, dupa mizul noptii 50 RON. pret valabil pentru ambele seri.
  • Crazy Beach este situata in Mamaia Nord intre plajele Ipanera si H2o

Labels: , , , ,

amintit de: Matei @ 11:56 AM  
5 Comments:
  • At 10:51 AM, Blogger Cipa said…

    Interesant, cred ca o sa merg si eu anul asta.

    As vrea sa iti fac o propunere avantajoasa de link exchange.
    Astept un raspuns mersi!

     
  • At 1:34 PM, Anonymous wildthing said…

    Salut, ne-am gandit sa venim in ajutorul blogerilor din Romania cu un articol de senzatie! Lentile de contact colorate Get Wild ! Am realizat textul, am optimizat forma, am pus titlul, tagurile, am strans pozele, le-am redenumit, am atasat pana si graficele ce atesta cautarea pe Google a acestui subiect si ti-am urat mult succes!

    Am facut tot ce trebuia ca sa fi sigur ca postul iti va aduce un trafic mare de pe Google. Deasemenea, magazinul Get Wild este cel mai mare magazin de piercing si accesorii din Romania, toate produsele sunt aduse din Anglia si brand-ul are notorietate!

    Totul e gata facut, noi te ajutam cu articolul si pe tine te rugam sa ne ajuti cu un post pe frumosul tau blog. Te rugam sa lasi si link-ul care trimite catre magazinul www.getwild.ro si daca iti place ideea te rugam sa ne contactezi pentru a primii pe viitor mai multe articole de la noi (contact@getwild.ro).

    Pentru a downloada articolul si pozele urmeaza link-ul urmator, le-am uploadat pe transfer.ro pentru a usura transferul.

    http://dl.transfer.ro/Lentile_Colorate-transfer_RO-20apr-431a81.zip


    Multumim, o zi frumoasa!
    Get Wild!

     
  • At 12:06 AM, Anonymous company logo design said…

    Lovely article post .
    please update your blog post i want to read it.

     
  • At 1:30 AM, Anonymous teodora said…

    mai fain sunwaves :)

     
  • At 11:34 AM, Blogger Maria Magdalena said…

    Foarte tare, poate voi merge si eu anul acesta cine stie.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *