|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Party: Nights Awards 2010 @ Kristal Glam Club, 27 februarie
14 January 2010
Nights Awards 2010
- editia 8 -
sambata 27 februarie @ Kristal Glam Club
with Valentino Kanzyani

Valentino Kanzyani este fondatorul mişcării techno din Slovenia, debutând în anii ‘90, odată cu deschiderea clubului Ambasada Gavioli. Alături de compatriotul său Umek, a pus bazele label-ului Recycled Loops şi a început să producă muzică de cea mai bună calitate. La premiile Nights.ro din acest an veti avea ocazia sa il vedeti la treba pe Valentino Kanzyani, invitatul special al evenimentului.
  • Voteaza-ti favoritii pentru editia a 8a a premiilor industriei muzicale de club -
  • Nights.ro Awards aici [+]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 2:42 PM  
4 Comments:
  • At 10:35 PM, Anonymous sunchaser said…

    Kanzyani si RARESH daca iese nr1 din nou!!!
    ce petrecereeeeeeeeeeeeee abea astept

     
  • At 6:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Promit că sunteţi unul din profii mei preferaţi. Vă rog frumos, adăugaţi-mă acolo unde sunt mai multe bloage pe blogul dumneavoastră, ca să am şi eu ratingul mai mare, poate mă primesc ăia pe gugăl :D
    Link-uri de legătură cred că se numesc. Recunosc, nu prea am fost pe la şcoală. Ah, plus că mi-ar plăcea să vă iau un interviu.

    http://diamantnegru.wordpress.com

     
  • At 10:48 PM, Anonymous leuai.k.ty said…

    welcome back matei!

     
  • At 3:38 PM, Blogger Shred~Betty said…

    dadada! si eu ma bucur ca ai revenit, matei! ;)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *