|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Web: ADIO posturi personale pe Yahoo! LaunchCAST
19 February 2009
Yahoo! LaunchCAST `my station` is History!

De mai bine de 4-5 ani imi customizasem si ascultam online propriul meu post de radio, cladit pe un plugin al Yahoo! Messenger - Yahoo LaunchCast. Sute de artisti si trupe, mii de melodii din genurile mele preferate, la care stateam mereu sa dau calificative in stelute (1-5*) si sa le clasific pentru un online streaming cat mai fidel. Insa recent, butonul `My Station` a disparut din plugin, odata cu el si postul meu cu toate preferintele. Am asteptat indignat cateva zile sa-i dea drumul, am zis ca poate fac ceva mai destept cu el...insa de unde? a disparut si asa a ramas. Am cautat apoi pe net informatii ca sa vad ce se intamplase, ca sa aflu de pe un forum Yahoo! ca CBS a cumparat drepturile de manageruire ale sectiunii Y! LauchCast si ca au desfiintat toate posturile particulare ale utilizatorilor. Lumea era revoltata de-a dreptul, multi intreband unde si daca exista vreo petitie online pe care o putem semna ca sa ne dea dreptul la muzica inapoi. ioc!
Traiasca CBS, corporatiile si globalizarea!

Labels: , , , ,

amintit de: Matei @ 8:15 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *