|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Happening: Listen to Bucharest @ Atelier 35
16 July 2008
Listen to: Bucharest
Workshop de capturi audio
by: Norbert Lang & Greta Hoheisel
16-18 iulie 2008 @ Atelier 35 (str. Selari no.13)
starting: 5:00 PM

Labels: ,

amintit de: Matei @ 11:36 AM  
3 Comments:
  • At 10:31 AM, Blogger Ioana said…

    Hei, desi acest comentariu nu aer legatura cu postul , am vazut ca ai blogul pe blogspot. intrebarea mea este cum ai reusit sa-ti pui o tema ca asta .Niciodata nu pot:|
    Te-as ruga , daca poti , sa mi raspunzi pe pagina mea.E mai usor de vazut

     
  • At 4:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Intra pe www.ymdecoder.com si detecteaza prietenii care stau in modul invisible pe Yahoo Messenger.
    Tot pe acest site poti sa citesti arhivele de Yahoo Messenger ale altora fara sa trebuiasca sa le stii datele de autentificare.

     
  • At 10:11 AM, Blogger tomi said…

    sper ca e ok daca tzi-am adaugat blogul la lista mea,, daca tzi se pare interesant blogul meu, poti sa il adaugi si pe al meu la tine!mersi
    http://tomicsek.blogspot.com/

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *