|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Art: Expozitie foto > Sergiu Matei
06 October 2007

Sergiu Matei, primul care a documentat atrocitatile comise de granicerii chinezi asupra tibetanilor care merg spre Dalai Lama, a expus 65 de fotografii din expeditie in foaierul CinemaPRO.

Proaspat intors de la New York (unde a participat la decernarea International Emmy Awards), Sergiu Matei a inaugurat pe 1 octombrie o expozitie care marcheaza un an de la momentul in care a filmat imaginile care au socat o lume intreaga.

Invitat special la vernisaj a fost Horia Brenciu, protagonistul halucinatiilor lui Sergiu Matei. `La 6800 de metri, am inceput sa am halucinatii si l-am vazut pe Horia intr-un costum mulat, facand stretching pe un ghetar. Mi-am dat seama atunci ca am dezvoltat un edem pulmonar`, povesteste artistul.

Fotografiile infatiseaza oameni pe care i-a cunoscut in drumul sau catre varful Cho Oyu, peisaje inedite, dar si portrete ale tibetanului pe care l-a salvat, ascunzindu-l in cortul sau.
Fotografiile care pot fi admirate in foaierul CinemaPRO pana pe 7 octombrie au fost expuse in acest an in galerii din Londra, Paris si Bruxelles.

Labels: ,

amintit de: Matei @ 12:33 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *