|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Web: Ze List.ro - indexator de blog-uri
25 September 2007
Am descoperit recent Ze list.ro - un site aflat inca in varianta beta, dar care se anunta un viitor Technorati romanesc. Pe scurt - este un site care indexeaza blog-uri romanesti, iar pe baza unor calcule complexe (algoritmi, grafice, vectori, matrice) similare cu cele folosite de Google pentru a aduna informatii, acesta confera fiecarui blog existent in lista un anumit rank de notorietate/influenta.

In acest fel, poti sti oricand cate link-uri active exista catre si dinspre fiecare blog in parte. Cuantificarile suporta, insa, o reactualizare de o saptamana. Lista a inceput initial cu blog-urile de la festivalul RoblogFest, insa in acest moment sunt inscrise peste 700 de blog-uri.

Responsabili pentru acest proiect sunt cei de la TreeWorks, care promit `more things to come`.

  • Viziteaza Ze List.ro aici [+]
  • viziteaza site-ul TreeWorks aici [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 1:59 AM  
4 Comments:
  • At 11:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    te referi la matrici hermitiene sau la o matrice RAID?
    ...eu stiu ca se merge pe algoritmul arborelui binar... stii ceva? ;)

    ps. Q: nu ne-ai zis pe ce loc esti...


    A: 27

     
  • At 11:51 AM, Blogger Matei said…

    nu stiu ce fel si nici nu ma intereseaza pentru ca nu asta e field-ul meu de expertiza. ii las pe baietii cu ochelari si multe cosuri sa rezolve treburile astea. da, sunt pe locul 27 din 707. ceea ce suna bine...

     
  • At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    nu pot sa zic nimic...

     
  • At 12:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    @ silentius
    dar trebuia sa mentionezi asta...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *