|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Other: FREE HUGS campaign
06 September 2007

FREE HUGS YouTube video 1

FREE HUGS YouTube video 2

Citeam pe Web un studiu psihologico-social conform caruia o persoana are nevoie de minim 7 imbratisari pe zi ca sa fie fericita. Si iata ce fac unii in acest sens. Free spirit, free your mind! Ma intreb ce s-ar intampla si care ar fi reactia romanilor daca asa ceva s-ar petrece si la noi. Voi ce credeti? Acest clip a fost vizionat pe YouTube de peste 17.5 milioane de utilizatori in mai putin de 2 luni. wow!

Labels: ,

amintit de: Matei @ 5:11 AM  
9 Comments:
  • At 5:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    I WANT ONE!!!

     
  • At 10:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    tres hier, monsieur. oricum au organizat o sesiune de free hugs in iarna. sunt si clipuri pe youtube&stuff.

     
  • At 12:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    am vazut si la noi o chestie care se apropie cat de cat: in pasaj la universitate, intr-una din cafenele, la o masa de la geam erau 2 tipe (23-25 de ani) care desenasera un smiley face pe un A4 si aratau la lumea care trecea! unii ignorau, altii le zambeau inapoi, eu chiar le-am facut si o poza! (daca o mai gasesc o s-o pun pe blog :)

     
  • At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    :-?...Hmmm...constat ca sunt o nefericita =))

     
  • At 2:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    o campanie care te pune pe ganduri...o stiam de ceva vreme...very touching..

     
  • At 12:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    acum vreo cateva luni, 2 tipi dadeau free hugs prin cluj :)

     
  • At 10:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    ei, matei nu e pionier, dar asta e mai putin important.. dar ai omis un lucru. un 'hug' de la cineva pentru care nu ai nici un sentiment nu iti provoaca nici un sentiment. si minunatul studiu pe care tu zici ca l-ai citit - cum ca avem nevoie de 7 (sapte) pe zi este o aberatie de Libertatea si nu ma asteptam sa pui botu..

     
  • At 1:53 PM, Blogger Matei said…

    @ Anonim > nu am zis nicicand ca e vorba de pionierat. niste hugs au mai fost date si ca initiativa a fundatiei Oricum, but was nothing big.eu ma gandeam la ceva mult mai de amploare, mai organizat si mediatizat pe blogosfera. Cat despre partea cu Libertatea - crede-ma ca nu citesc asa ceva si nu m-as fi luat dupa niste aberatii publicate in orice loc, fara sa imi sune pertinent. In plus, prin formatiunea mea profesionala, chiar am ochi sa deosebesc una de alta. Studiul era cat se poate de serios, cu referinte stiintifice. Nu conteaza daca dai hugs la straini sau la cunoscuti - un hug este un hug si te simti bine dandu-l sau primindu-l. asta conteaza!

     
  • At 2:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    desi s-a mai facut asa ceva (razlet si dezorganizat ce-i drept) nu ar strica sa facem ceva comasat si de amploare. all we need is love! :d

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *