Campania `Apa Nova pentru Bucuresti` Probabil ca ati vazut si voi deja cateva dintre noile placutele cu nume de strazi, gen: "Strada unde bateam mingea cu baietii", "Strada unde am alergat dupa Ana", "Strada mea", "Strada pe care sta bunica" sau "Strada unde am pupat-o pe Mimi". Pentru multi este o dilema, unii chiar au luat-o in serios, crezand ca primaria a luat-o razna... Ei bine, este vorba de o campanie social-civica initiata de societatea APA NOVA Bucuresti, care se va desfasura pe o perioada de 2 ani si va include evenimente speciale dedicate bucurestenilor. Prima etapa este `De ce iubim Bucurestiul?` - o campanie sociala de advertising, ce a inceput pe 1 septembrie si se va incheia la sfarsitul lui octombrie. Campania doreste sa trezeasca in locuitorii capitalei un sentiment de apartenenta la Bucuresti, prin intermediul unor mesaje emotionale transmise prin diverse media: OOH, OOPS, TV, radio, print si new media/online. Exista deja 2 spoturi radio si unul TV, campania fiind semnate de GMP. Bucurestenii vor intalni mesajele campaniei in majoritatea locurilor prin care trec in timpul zilei: statii de autobuz, de metrou, in parcuri, pe strazi, in piete, in cluburi si cafenele. Mai multe detalii pe site-ul De ce iubim Bucurestiul aici [ +]
Labels: #Blogs + Sites, #Cinema + TV, #Design + Advertising, #Urban Culture |
aaa btw, am vazut azi undeva pe bdul dacia sau mosilor, nu mai stiu exact, un panou maaare publicitar, pe un bloc, pe care scria: locul de unde aruncam cu apa in vecini :))