|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Vacation: Memories Box @ Barcelona
08 August 2007

vacation
8.08 - 17.08
be right back

Labels: ,

amintit de: Matei @ 3:12 AM  
8 Comments:
  • At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sa te duci neaprat si la Acvariu, e super marfa.

     
  • At 9:55 PM, Blogger smurf said…

    si la Tibidabo, care e langa Barcelona..si la Placa Espana...si pe jos , e jumatate cat Bucuirestiul Barcelona :P

     
  • At 5:32 PM, Blogger andrei cavassi said…

    misto gaudi,vezi si sagrada familia,beware of the thieves;)))

     
  • At 7:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    beware of thieves e valabil peste tot, mai ales pe Ramblas!

    Du-te neaparat si la cinema tridimensional (IMAX) e in mallu' de pe langa statuia lu' Columb - e jmeker rau!!!

    have fun!

     
  • At 9:31 PM, Blogger Zephyr Alexxx said…

    ce bine de voi ca ati putut vedea toate locurile astea...:(

     
  • At 2:18 PM, Blogger Sunaina said…

    daca nu vii acasa cu multe poze si cu informatii interesante de acolo, imi fac bagaju si plec in Bucuresti sa te bat!

     
  • At 2:34 PM, Blogger laura bucur said…

    ce usor poti ajunge sa invidiezi oameni pe care nici nu-i cunosti. ce n-as da sa fiu in locul tau acum desi abia m-am intors din barcelona. ce gaudi, ce acvariu, ce moluri sau mai stiu eu ce, atat de bine mi-a intrat in piele parfumul acestui oras incat mi-a blocat toate sinapsele capabile sa ma faca sa scriu ceva despre El. "marfa, super, jmeker..." is mult prea triviale...

     
  • At 5:21 PM, Blogger Zephyr Alexxx said…

    azi e 17.asteptam vesti si poze de acolo. :P

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *