|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
OFICIAL: DELTA MUSIC FEST > SF GHEORGHE, Delta Dunarii
12 June 2007
Este oficial!
Festivalul de muzica electronica & trip-hop `Delta Music Fest` va fi organizat in perioada 30 august - 02 septembrie in Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii.

Pentru cei care sunt familiarizati cu decorul, este vorba despre locatia unde se tine si festivalul de film independent ANONIMUL (care se va termina pe 19 august)

Organizatorii propun ca line-up o serie de nume mari, amintind aici Sofa Surfers, UNKLE sau Cold Cut. De asemenea, autohtonii Bumbapa, Shukar Collective, The Pixels si DJ Pagal.
Lista artistilor urmeaza sa mai primeasca si alte nume. Keep you updated!
  • Mai multe detalii pe site-ul Delta Music Fest aici [+]

Labels: ,

amintit de: Matei @ 3:01 AM  
5 Comments:
  • At 3:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    bumbapa sunt tot din RO http://www.myspace.com/bumbapa

     
  • At 1:37 AM, Blogger Matei said…

    mersi! am corectat :p

     
  • At 2:01 PM, Blogger rita sordida said…

    uns ^_^

     
  • At 4:30 PM, Blogger Matei Matei said…

    poate nu pot io sa ma concentrez destul la ora asta dar nu am gasit nici un mail de-al tau pe site. da-mi un mail la matei.teposu@milleniumcommunications.ro ca am o combinatie cu tine

     
  • At 4:31 PM, Blogger Matei Matei said…

    azi daca poti pana la 6 seara

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *