vedere la intuneric vedere la luminaCoca Cola a concentrat in jurul noului sau proiect o intreaga echipa de artisti creativi, din diferite domenii artistice, pentru a da nastere unui produs nou, original si de impact - The Aluminium Music Bottle. O opera de arta comuna, dincolo de granitele socio-culturale. Pentru intreaga campanie au fost cooptati: Faithless (M. Jazz & S. Bliss) pentru muzica & coloana sonora ; Paranoid (un grup international de artisti grafici) si studioul nemtesc Argonauten G2 (pentru partea de interactivitate Web). Pentru conceperea noii sticle (editie speciala, de colectie) a fost nevoie de o tehnica speciala de a aplica culoare UV pe ambalaj. Rezultatul este spectaculos, aparenta/cromatica sticlei schimbandu-se in functie de lumina din jur. Astfel, la lumina sticla va fi argintie cu grafica mov, iar la intuneric (de ex. in club) ea va fi neagra si va radia culori in noante de verde fosforescent. Noua sticla ALUMINIUM BOTTLE va fi disponibila exclusiv in locatii selecte, premiera facandu-se la editia din acest an a festivalului de film de la Cannes, unde Faithless vor lansa noua melodie - `I Won't Stop` Intra pe site-ul Faithless & Coca Cola aici [ +] Urmareste spot-ul video al campaniei aici [ +]
Labels: #Arts, #Blogs + Sites, #Design + Advertising, #Lifestyle + Fashion, #Music + Parties |