|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Lifestyle: *NEW* KENT NANOTEK
14 May 2007
KENT lanseaza pe piata romaneasca un nou produs din tutun, intr-un nou format - KENT NANOTEK (deocamdata cu circuit inchis pentru membrii bazei de date). Noul pachet este slim, slick & trendy, avand un design minimalist, simplu si de impact.
Desi tigarile sunt subtiri (pe genul slim) se diferentiaza doar prin lungime, fiind mai scurte. Produsul se adreseaza in egala masura barbatilor si femeilor si vine in 2 variante - Kent Nanotek SILVER si BLACK.
Ceea ce m-a impresionat cel mai mult este design-ul filtrului, adaptat la linia si conceptul pachetului. Acesta este decorat cu dungulite gri, asemenea unui pattern british. Nice touch!
  • Noile pachete vor fi disponibile pe piata incepand cu sfarsitul acestei luni
  • For more details visit Kent Nanotek site here [+]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 10:20 PM  
17 Comments:
  • At 11:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Intr-adevar foarte misto pachetele. Si parca si tigarile sunt mai bune :P

     
  • At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Am pus si eu mana pe un pachet promotional si intr-adevar am ramas placut surprinsa. Foarte tare ideea. Clar o sa fie hit-ul verii! hihi :p

     
  • At 1:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nanotek e bestial! design SF in linie cu gadgeturile secolului XXI.

     
  • At 1:55 PM, Blogger Matei said…

    dadada...vad ca numai cuvinte de bine...dar de unde are toata lumea pachete nano? hmmm...mare e baza ta de date, Kente!

     
  • At 3:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    baaai cum ne prostesc! adik au injumatatit cantitatea de tutun, le-au facut mai scumpe si noi tot ne bucuram...

     
  • At 4:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    au facut ceva ca sa menajeze sanatatea consumatorilor infocatzi. bucuratzi-va in continuare!

     
  • At 11:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    dar, sunt tot tzigari ?

     
  • At 7:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    da sunt tot tigari si sunt super misto Kent nanotek Rullz
    pacat ca mai avem de asteptat pana la la lansarea noului site www.nanotek.ro :(( azi am facut rost si eu de cateva pachete super tare frate

     
  • At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    nanotek sunt cele mai jmekere tigari slim de pe piata la ora actuala...good job BAT Romania!

     
  • At 7:46 AM, Blogger ovidzota said…

    Arata f. bine, astept sa le incerc si eu. Nu am reusit sa gasesc inca un pachet.

     
  • At 12:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Designul pachetului este impresionant, ador pachetul negru, e foarte chic si tigarile arata foarte bine. Ca dezavantaje, nu-mi plac gaurile din filtru (le acopar cand fumez), pentru ca se pierde fum, de asemenea cred ca se puteau face putin mai groase, parca se termina mult prea repede...
    In rest, cred ca vor fi noile mele tigari preferate...

     
  • At 7:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    foarte tare! e jmekerie maxima

     
  • At 11:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    interesant shi chiar tare tigarile aste ku fitze,shi suntdestul de bune

     
  • At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    mai da ce feedback s-a creat aici...vin si eu si subscriu - Nanotek sunt un produs reusit pentru piata de la noi. Looks good, tastes even better. Good job!

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Le-am luat din curiozitate, le-am incercat, ce cred : despre design, nimic de spus, sunt mici, arata bine, se potrivesc oriunde. Senzatia din pacate e destul de slaba (de fapt sunt niste tigari light - ma refer la pachetul negru) si nu reusesc sa stisfaca intotdeauna, dar asta poate fi un avantaj pentru cei care vor sa se lase de fumat. Totusi sunt cam scumpe, cu aceiasi bani poti lua un Dunhill Fine Cut, si ai ce fuma - bila neagra din acest punct de vedere. Deci, nimic spectaculos pentru mine. Poate sunt eu mai pragmatic :)

     
  • At 10:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    mult prea slabe !

     
  • At 6:58 PM, Anonymous Anonymous said…

Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *